دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از فال روزانه متولدین هر ماه امروز جمعه 8 اردیبهشت 1402 باما همراه باشید.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: امسال فصول کاوشی در تپه اشرف را در فضای تعاملی و پژوهش آغاز و این بخش فراموش شده از هویت باستانی اصفهان را احیا خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدواریم توسعه روابط ایران با همسایگان و کشورهای عربی مانند عربستان تأثیر مثبت خود را در عرصه اقتصادی هم بگذارد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: برای نخستین بار و به شکل همزمان کار مطالعات باستان‌شناسی پنج محوطه تاریخی با هدف اثبات قدمت تاریخی این استان آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره امورتربیتی آموزش و پرورش البرز از اجرای 12 برنامه ویژه هفته معرفی مشاغل در مدارس البرز خبر داد.

خبرگزاری مهر

اردبیل - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: وحدت منطقه‌ای کشورهای عضو اکو می‌تواند در تقابل با رویکرد یکسان‌سازی نظام غرب باشد که اهداف غیرانسانی را به همراه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آلبوم آواز‌هایی که در سینه دارم و تک‌آهنگ‌هایی همچون پریزاد، هنوز از دور حواسم به توئه، شرح شیرین و من را با خود ببر فروردین امسال منتشر شدند.

خبرگزاری مهر

هنرهای نمایشی از جمله تئاتر فارغ از ساحت هنری خود، دارای روایتی از جهان پیرامون هستند و به زبان هنر با مخاطبان خود، تعاملی ایدئولوژیک برقرار می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل -- ایرنا - مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توجه به توسعه فناوری‌های جدید مصمم هستیم گردشگری هوشمند در کشور شکل بگیرد.

خبرگزاری مهر

درگذشت عباسعلی براتی پور، انجام مقدمات برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه کتاب، معرفی نامزدهای هفدهمین جایزه کتاب سال شعر ایران از جمله از جمله اخبار مهم این هفته حوزه کتاب بودند.

وب‌گاه ورزش سه

اولین هدف من در هر تیمی نه قهرمانی جام حذفی است و نه رتبه بالا در لیگ، بلکه به دنبال این هستم تیمم فوتبالی بازی کند که مردم به آن احترام بگذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین نکوداشت آتیلا پسیانی هنرمند تئاتر و سینما به همت انجمن صنفی کارگردانان تئاتر در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

تصویر استفاده هتلی در مشهد از کارتخوان یک مؤسسه خیریه برای دریافت وجه در فضای مجازی منتشر شده است؛ درحالی که متولیان وقوع این اتفاق را انکار می‌کنند اما یک کارشناس مالیاتی از اجاره کارتخوان مؤسسات خیریه توسط بنگاه‌های اقتصادی خبر می‌دهد.

خبرگزاری مهر

اردبیل - معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در یک سال اخیر 141 میلیون دلار در حوزه گردشگری در ایران سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده است.

خبرگزاری مهر

اردبیل - رئیس مجمع تشکل‌های گردشگری کشور گفت: کرونا در سال‌های گذشته بیش از 23 هزار میلیارد تومان به صنعت هتل‌داری و اقامتگاه‌های کشور آسیب زده است.