دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک دختر نوجوان ایرانی در رویدادی با عنوان «گفتگو با قصر آسمانی» در ارتباطی برخط با فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی چین گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری تورهای گیلان گردی ارزان قیمت خبر داد و گفت: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای پویش قانون عفاف و حجاب در کشور خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رویداد بین المللی ماه امت برگزاری کنسرت در مشهد را تکذیب اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

میامی - فرماندار میامی با بیان اینکه 350 کیلومتر از 900 کیلومتر جاده های شهرستان خاکی است، گفت: پایش راه‌های فرعی و خاکی روستایی با هدف کاهش تصادفات در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و عضو هیات امنای جهاددانشگاهی با حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و معاونان و برخی از مدیران ارشد این نهاد چهارشنبه 30 فروردین ماه در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. وجود فرصت مطالعاتی برای اساتید جوان در جهاددانشگاهی حسن مسلمی نائینی در ابتدای این نشست مشترک با اشاره به اهمیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، (30 فروردین1402) با حضور در منزل مرحوم عماد افروغ، جامعه‌شناس و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد. / منبع: جماران

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری رویداد بین المللی ماه امت اعلام کرد: هرگونه مطلبی مبنی بر برگزاری کنسرت در مشهد تکذیب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رویداد بین المللی ماه امت اعلام کرد که هدف اصلی این رویداد تبادل فرهنگ و معرفی ظرفیت های شهر مشهد به ویژه حاشیه شهر به مردم و اقشار مختلف بوده و تمامی موازین و قوانین شهر بهشت در این رویداد بزرگ مدنظر قرار گرفته است و تیم برگزاری نیز به این موارد پایبند خواهند بود و هرگونه مطلبی مبنی بر برگزاری کنسرت در مشهد تکذیب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان صداوسیما توضیحاتی را درباره موضوع حق پخش تلویزیونی در حوزه ورزش ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان صدا و سیما توضیحاتی درباره عدم پرداخت حق پخش به باشگاه‌ها ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به‌نظر می‌رسد محمود احمدی نژاد از حضور اعضای دولتش در کابینه ابراهیم رئیسی رضایت دارد. این در حالی است که هرگونه اعتراض به وضعیت موجود اقتصادی و معیشتی مردم، تقابل با کادرهای احمدی‌نژادی حاضر در دولت خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن مهدیان مدیرمسئول روزنامه همشهری نوشت: بنابراین توضیح رهبر انقلاب از حیث عقلانیت و مدیریت رفراندوم برای همه مسائل است که اجرای آن اساسا نه ممکن است و نه منطقی؛ لذا نه اصل رفراندوم را نفی می‌کند و نه قدرت تشخیص مردم را.

خبرگزاری مهر

پیش بینی سفر در تعطیلات پیش رو، مرمت و احیای عمارت مسعودیه، احیای جایزه صادراتی گردشگری و آبگیری اسخرهای پرورش میگو در کنار گنبد نمکی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته گذشته بود.