دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - صنایع دستی حاصل تلاش مردان و زنان هنرمندی است که با هنر خود فرهنگ‌هایی گران بها از مناطق مختلف خلق می‌کنند، فرهنگ‌هایی که سینه به سینه از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: برخی از کاستی ها به ناچار برخاسته از عدم احاطه و اختیار مدیران شهری بر همه امور و فقدان مدیریت یکپارچه شهری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

داستان‌هایی که محور اصلی‌شان ائمه مخصوصا امام هشتم علی بن موسی‌الرضا (ع) هستند، عمیق‌ترین تاثیرات اخلاقی و معنوی را بر روح و جان خواننده می‌گذارند.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام یوفا کمیته‌ای متشکل از اسطوره‌های فوتبال دوشنبه آینده برای بررسی موضوعات داغ فوتبال که شامل مسائلی از جمله قوانین برخورد توپ با دست است، تشکیل جلسه خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

دربی صد است و یکی از پیچیده ترین حالت‌های جدول تاریخ لیگ برتر، 3 مدعی، سپاهان هم بالاتر از همه مترصد یک تساوی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاید تا پیش از دهه 90 مهم‌ترین مشکلات اقتصاد ایران به آن حد نرسیده بودند که اقتصاددانان از آنها به عنوان بحران یاد کنند. ادبیات ابرچالش‌ها برای این به وجود آمد که به سیاستگذار بگویند اگر فکری نشود، همین مشکلات کوچک اقتصادی رفته‌رفته بزرگ می‌شوند و حل‌وفصل آنها از چارچوب راه‌حل اقتصادی خارج می‌شود.

خبرگزاری مهر

از ابتدای شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران چندین نوبت رفراندوم یا همه‌پرسی به مناسبت‌های مختلف از اعلام موافقت با تشکل اصل نظام تا تأیید قانون اساسی آن برگزار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان توضیح داده اند، شواهد متعددی وجود دارند که نشان می دهد: اختلالات شناختی در واقع خیلی قبل تر از بروز علائم در افراد، ایجاد می شوند. یافته های ما نشان داد: یک تست حافظه ساده، قادر است خطر ابتلا به اختلال شناختی را مدت ها پیش از اینکه علائم در افراد قابل مشاهده باشند، تشخیص دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر نهضت احیای واحد های تولیدی گفت: ابزار سازی، ترویج و آگاهی رساندن در خصوص این ابزارها در زمینه احیای واحد های تولیدی بسیار مهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار سرلشکر پاسدار باقری در پیامی به مناسبت دوم اردیبهشت ماه تاکید کرد: توانمندی‌های همه‌جانبه راهبردی سپاه موجب هراس دشمنان و امنیت ملت ایران شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این مطلب به صحبت‌های امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه امروز می‌پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه موقت تهران گفت: قیمت کالاهای اساسی باید در اندازه‌ای باشد که مردم بتوانند از آنها به راحتی استفاده کنند و مسئله ارزش پیدا کردن پول ملی هم باید در اولویت قرار بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

توانمندی‌های همه‌جانبه راهبردی سپاه، نه تنها موجب امنیت و آرامش ملت عظیم‌الشأن ایران و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور است، بلکه هراس و عصبانیت اردوگاه دشمنان رنگارنگ این سرزمین را سبب شده است.