دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران عید فطر را دو روز تعطیل اعلام کرده و هر یک از شهرهای ایران آداب خاصی را برای این عید در نظر گرفته اند اما مهم ترین کاری که در این روز انجام می دهند، خواندن نماز عید فطر، کمک به ایتام، نذری دادن، پرداخت زکات فطریه و زیارت اهل قبور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز تحقیقات ابریشم از دو برابر شدن توزیع تخم نوغان ایرانی متاثر از همکاری‌های موثر مرکز تحقیقات ابریشم با مرکز توسعه نوغانداری در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: امسال ساماندهی و مرمت 40 پروژه مهم تاریخی ابن استان در دستور کار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گاهی فرد در قراردادی متعهد به انجام تعهد می‌شود، ولی به تعهد خود عمل نمی‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رنسانس با هدف حذف قوانین اخلاقی و الهی از زندگی و استثمار مردم، تعبیر دیگری از کمال انسان ارائه داد که در آن فقط جسم او مقدس شمرده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس مازندران هرگونه تیراندازی در برخورد با بی‌حجابی در بابل را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر

نماینده سازمان فضایی ایران گفت: همایش گفت و گو با قصر آسمانی، بی‌شک سال‌ها در ذهن نوجوانان می‌ماند و تأثیر عمیقی دارد؛ نسل آینده هر جامعه‌ای را نوجوانان آن می‌سازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در گفت گویی تصویری با خبرنگاران از آنان خواست تا جمله کنایی وی درباره آمادگی مسئولان برای کناره گیری از قدرت را «حتما»، پخش کنند

خبرگزاری تسنیم

مهمان برنامه تلویزیونی «مردم دوست داشتنی» ماجرای اقداماتی را تعریف می‌کند که سبب شد روستای زادگاهش مهاجرت معکوس را تجربه کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در گفت گو با گزارشگر «20:30» خواست تا جمله کنایی وی درباره آمادگی مسئولان برای کناره گیری از قدرت را «حتما»، پخش کنند

وب‌گاه خبر آنلاین

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امسال بنده خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم. مسئولان باید خر مسئولیت را یه وری سوار شوند که هر وقت به آن‌ها گفتند بپرید پایین، بپرند پایین.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل کانون پرورش فکری در حاشیه برگزاری رویداد «گفت‌وگو با قصر آسمانی» با سفیر جمهوری خلق چین در ایران گفت‌وگو و این برنامه مختص حوزه نجوم و علمی و آموزشی را نمونه بارزی از دیپلماسی آموزشی قلمداد کرد.

وب‌گاه فرارو

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امسال بنده خر مسئولیت را یه وری سوار می‌شویم. مسئولان باید خر مسئولیت را یه وری سوار شوند که هر وقت به آن‌ها گفتند بپرید پایین، بپرند پایین!

وب‌گاه خبر آنلاین

یک دختر نوجوان ایرانی در رویدادی با عنوان «گفت‌وگو با قصر آسمانی» در ارتباطی برخط با فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی چین گفت‌و گو کرد.