دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رابرت اف کندی طی اظهاراتی برای اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت گروه تروریستی داعش را ایجاد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سعدی، شاعر اعتدال و میانه‌روی است و از این رو در هنگامه گفتارهای رادیکال که زندگی را بر مردم تنگ کرده به سعدی بیشتر نیاز داریم

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: موضوع قیمت خودرو و عدم ثبات قیمت کالاهای اساسی موجب آزار مردم شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی نوشت: توانمندی‌های همه‌جانبه راهبردی سپاه، موجب امنیت و آرامش ملت عظیم‌الشأن ایران است.

وب‌گاه عصر ایران

ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات مومنین گرامی و نظر به مجوز های اخذ شده از مراجع عظام و شورای زکات، در روز عید فطر آماده دریافت زکات فطریه و مهربانی های شما دینداران راستین خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

نبرد قهرمانی لیگ برتر سه گزینه دارد، راس هرم از دربی چه می خواهد؟

وب‌گاه عصر ایران

حال و هوای جامعه ایران از نیمه سال پیش به این سو تغییر کرده و حالا جنس شعر شاملو بیشتر مورد پسند است تا سپهری و همان که بامداد شاعر گفته بود: شعر باید شیپور باشد نه لالایی.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت دوم اردیبهشت ماه تاکید کرد: توانمندی‌های همه‌جانبه راهبردی سپاه موجب هراس دشمنان و امنیت ملت ایران شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رابرت اف کندی طی اظهاراتی برای اعلام نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که پلیس آمریکا فاسد بوده و این واشنگتن بوده که گروه تروریستی داعش را ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران در شورای انقلاب را تبریک گفت و این نهاد انقلابی و مردمی را میدان‌دار عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور در حوادث سرنوشت‌ساز دانست.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران در شورای انقلاب را تبریک گفت و این نهاد انقلابی و مردمی را میدان‌دار عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور در حوادث سرنوشت‌ساز دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با پیامی به سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تصویب اساسنامه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در شورای انقلاب را تبریک گفت و این نهاد انقلابی و مردمی را میدان‌دار عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور در حوادث بزرگ و سرنوشت‌ساز امنیتی و دفاعی و همچنین...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مهدی قراچه داغی مترجم کتب روانشناسی و خواهرزاده سهراب سپهری درباره آثار این شاعر و نقاش ایرانی گفت: سهراب علاوه بر شاعر، نقاش بزرگی هم بود. شعرهای او در ایران خوب خوانده می‌شود ولی وقتی پایمان را از ایران به خارج می‌گذاریم این نقاشی‌های سهراب است که میدان‌دار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مطالعات و آزمایشات بالینی نشان داده‌اند که پیاده روی فواید جسمی و روحی دارد. پس از بررسی 196 مطالعه با 30 میلیون نفر جمعیت مورد ارزیابی محققان دریافتند که در مقایسه با بی‌تحرکی؛ ورزش متوسط تا 30 درصد احتمال مرگ زودرس به هر دلیلی، 29 درصد احتمال مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی و 15 درصد احتمال فوت بر اثر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.