یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت عماد افروغ نماینده سابق مجلس را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیت درگذشت عماد افروغ نوشت: وی در عرصه کنشگری سیاسی با پایبندی به اصول انقلاب اسلامی، همواره مشفقانه و دلسوزانه، مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را در فضای عمومی با نگاهی انتقادی مطرح می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

محمد خوش‌چهره، مرحوم افروغ را چهره‌ای انقلابی، آزادی‌خواه، نقاد و مسئولیت‌پذیر معرفی کرد و گفت: ایشان در مواجهه با اندیشه‌های غربی، دچار وادادگی شخصیتی و عقیدتی نشد و به نقد آن‌ها پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگارنده مرحوم عماد افروغ را فردی می‌داند که هرگز دنبال قدرت و پُست حکومتی نبوده و در همه حال منافع ملی رادر نظر داشته است و هیچ‌گاه از موازین اصول‌گرایی عدول نکرده است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: پایان جنگ یمن به‌منزله آن است که مقاومت به حکومت‌های سعودی، بحرینی و اماراتی امان خواهد داد و از این جبهه آزاد می‌شود تا همه قدرت خود را بر ضد آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیج کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایعه مهاجرت مهران غفوریان حقیقت است یا دروغ؟

خبرگزاری تسنیم

آزادی فسلطین و قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی همواره یکی از آرمان‌های مورد توجه هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی در مقیاس جهانی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: آقای افروغ شخصیتی نوآور و مولد اندیشه و فکر بود ولی برخورد شایسته‌ای با او نداشتیم. خدمات او در دوران مختلف بعد از انقلاب بویژه حضور او در مناظرات دانشگاهی در دوران دولت اصلاحات فراموش شدنی نیست.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر ارشاد در رثای مرحوم عماد افروغ می‌گوید که او در طول عمرش در کشاکش نظر و عمل در رفت و آمد بود و در سه حوزه مطالعه و پژوهش، سیاست‌گذاری و اجرا زیست و تجربه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزه داری مخاط دستگاه گوارش انسان، خشک می شود و معده تحمل هضم یک غذای سنگین را در زمان باز کردن روزه ندارد. به همین دلیل، پس از روزه ای طولانی مناسب است که افطار خود را با یک نوشیدنی گرم و ترجیحا کمی شیرین و یک غذای سبک و ساده و زودهضم آغاز کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تحلیلگر و جامعه‌شناس امروز 25 فروردین در سحرگاه شب بیست و سوم ماه رمضان به دلیل عارضه قلبی درگذشت. عماد افروغ نویسنده، جامعه شناس، استاد دانشگاه و سیاست مدار ایرانی و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بود. مرحوم افروغ از سال 1376 به مدت 6سال عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس بود و از سال 1382 به عنوان عضو...

وب‌گاه ورزش سه

فوتبال ایران می تواند در جام جهانی 2023 نماینده داشته باشد. در سال 2023 شاهد برگزاری جام جهانی نوجوانان و جوانان خواهیم بود. مسابقات جهانی زیر 20 سال و زیر 17 سال.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان فلسطینی با عنوان «نقش قدس» در موزه هنرهای معاصر فلسطینِ فرهنگستان هنر آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رژیم صهیونیستی با رفتارهای وحشیانه‌، خودکشی و مرگ خودخواسته را رقم می‌زند و سرنوشت محتوم آنها همین است.

وب‌گاه گسترش

رئیس قوه قضاییه درگذشت عماد افروغ نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.