یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه فرهنگیان درباره اخبار مربوط به هیات علمی شدن مجتبی همتی‌فر، معاون وزیر آموزش و پرورش در این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه فرهنگیان، شایعات مربوط به نحوه هیأت علمی شدن مجتبی همتی فر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را تکذیب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی نوشت: حقیقت دین به حاشیه رفته و ظواهر و اطلاعات فقهی جایگزین واقعیت دین شد.

وب‌گاه فرارو

عباس عبدی نوشت: حقیقت دین به حاشیه رفته و ظواهر و اطلاعات فقهی جایگزین واقعیت دین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: دینداری و گرایش به دین در ایران در مسیر تضعیف شدن است. باید به علت‌یابی این روند پرداخت، زیرا توقف این روند یا بازگرداندن آن بدون شناسایی علل آن ممکن نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک حقوقدان گفت: نیروی انتظامی تنها می‌تواند شخص را درون دادگاه و نه دادسرا ببرد. اصلا سؤال من این است که به چه حقی ما به مردم پیامک هشدار می‌دهیم؟ مگر به مجرمان پیامک می‌زنند؟ به قاتل یا کلاهبردار یا هر مجرمی پیامک می‌زنند؟ چرا حضرات همه خلاقیت خود را سر حجاب به کار می‌گیرند؟ من به‌عنوان یک حقوق‌دان از نیروی انتظامی تقاضا دارم حتما مستندات خود را ارائه دهد».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس شورای اسلامی با یک رای قاطع لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار را تصویب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی راه گفت‌وگو بسته می‌شود و پای چماق کشی به میان می‌آید، دیگر گوش‌هایی که قرار بود بشنود، با پنبه‌ای بزرگ پر می‌شود و لج بازی جای منطق را می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین و مهم‌ترین علت تضعیف دینداری در ایران، نقض استقلال نهاد ترویج‌گر و مُبلِغ دین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایط فعلی باید حساسیت های ما روی بحث های معیشتی و اقتصادی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی در یادداشتی که در روزنامه اعتماد منتشر شد به علت تضعیف دین بعد از انقلاب57 پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: محسن برهانی، حقوقدانی که سال گذشته، حکم اعدام محسن شکاری از بازداشت شده‌های پاییز پر حادثه را مورد انتقاد قرار داد در گفت و گویی متفاوت با سالنامه اعتماد از جزییات زندگی خود صحبت کرد و اینکه چطور از مذهبی تند و خشک و دوازده سیلندر به انسان کنونی تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان گفت: خوشنویسی شناسنامه ما شده و بزرگان و نوابغ این هنر بر آثارش کیفیت بخشیده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بخش جشنواره افطار اقوام ایرانی در نمایشگاه قرآن کریم با ارائه غذاهای سنتی و بومی اقوام مختلف ایران پذیرای بازدید‌کنندگان نمایشگاه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان گفت: خوشنویسی امروزه شناسنامه ما شده است و بزرگان و نوابغ این هنر بر آثارش کیفیت بخشیده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: شهید آوینی شخصیت کم‌نظیری است که هنر انقلاب اسلامی و گفتمان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت و جنگ و جهاد مدیون مجاهدت‌های این اندیشمند بسیجی است.