یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: شهید آوینی شخصیت کم‌نظیری است که هنر انقلاب اسلامی و گفتمان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت و جنگ و جهاد مدیون مجاهدت‌های این اندیشمند بسیجی است.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام مسعود خامنه‌ای به نمایندگی از مقام معظم رهبری در مراسم ترحیم مادر سردار اشتری شرکت و پیام تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را به سردار اشتری ابلاغ کرد.

وب‌گاه گسترش

مقامات میراث فرهنگی مصر خبر از یک اتاقک تازه کشف شده و مهر و موم شده در داخل یکی از اهرام بزرگ در جیزه، درست خارج از قاهره دادند.

وب‌گاه عصر ایران

در شرایط فعلی باید حساسیت های ما روی بحث های معیشتی و اقتصادی باشد با این شرایط و تقابل مردم با یکدیگر فکر نمی کنم بتوانیم مشکلی را مرتفع کنیم / چرا در مورد ربا این میزان از حساسیت در جامعه وجود ندارد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های علمی بین‌المللی مؤسسه استنادی، احمد فاضل‌زاده افزود: حوزه علوم انسانی در دهه‌های گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته، به طوری که رهبر معظم انقلاب بار‌ها از ضرورت تحول در حوزه علوم انسانی سخن گفته‌اند. وی اظهار داشت: مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، سالانه با اتکا به منابع اطلاعاتی و پایگاه‌های داده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه درباره اطلاعات افشاشده پنتاگون گفت: جالب است و همه آ‌ن‌ها مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، شهید آوینی در طول حیات پربرکت خود با سه مرحله و نقطه عطف در زندگی رو به روست، در مرحله اول آشنایی با امام خمینی (ره) و ایده ابتدایی انقلاب اسلامی که باعث تحول در جان، روح و دیگاهش می‌شود. دگرگونی که سرنوشت کامران را به شهید سید مرتضی نه در شکل و ظاهر بلکه در عمق و باطن تغییر می‌دهد. در ایستگاه دوم اما شکوفایی آوینی به آغاز...

خبرگزاری مهر

عضو شورای ائتلاف جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقتصاد کشور را باید از وابستگی به دلار نجات داد، گفت: صدمه دیدن معیشت مردم، سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز مخدوش می‌کند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره وضعیت این روزهای این باشگاه تهرانی گفت: بر جسم یک فرد ضربه مغزی شده نشسته‌ایم و منتظریم تا ببینیم کی فوت می‌کند اما آینده باشگاه استقلال چه می‌شود؟

خبرگزاری مهر

مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: 333 پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پر استناد در 16 حوزه موضوعی علوم انسانی و اجتماعی و هنر قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فصل تازه مجموعه برنامه «مستندات یکشنبه» که ذیل مجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، از روز یکشنبه 27 فروردین آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دومین جلسه از سلسله نشست‌های هفته هنر انقلاب اسلامی با همت دانشکده هنر دانشگاه سوره و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با کوشش معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

گزارش بررسی وضعیت حقوق بشر در ایسلند از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.