یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: استاد فلسفه، راهکار مواجهه با شکاف نسل جدید از سنت دینی و تاریخی ایران را، توجه به تفکر فلسفی و پدیدارشناسانه می‌داند.

وب‌گاه الف

سرپرست پخش و اکران مؤسسه بهمن سبز از نیم‌بها شدن بلیت سینماهای حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در روز شنبه 26 فروردین خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز (سه شنبه 22 فروردین) مجلس شورای اسلامی سوال منطقه‌ای سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر از وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی درباره علت رکود پروژه‌های گردشگری پل‌های معلق خلخال و کوثر اعلام وصول شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آئین گشایش نهمین نمایشگاه انفرادی محمدجواد شکوهی‌فر با حضور اساتید خوشنویسی از جمله غلامحسین امیرخانی، محمد جوادزاده، محمدعلی قربانی، موسوی و دیگر پیشکسوتان این هنر اصیل ایرانی در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. غلامحسین امیرخانی رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان پس از تماشای 42 اثر خوشنویسی که در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه بهمن سبز، مجتبی بهزادیان سرپرست پخش و اکران مؤسسه بهمن سبز از نیم‌بها شدن بلیت سینما‌های حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت مرتضی آوینی در روز شنبه 26 فروردین خبر داد. بهزادیان تاکید کرد: اکران تمامی فیلم‌های سینمایی در سینما‌های زنجیره سینماداری مهر در روز 26 فروردین شامل تخفیف 50 درصدی خواهد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی، برنامه‌های این مرکز در «هفته هنر انقلاب اسلامی» را اعلام کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

شهادت حضرت علی (ع)، رویه و سیره ایشان و مقاطع گوناگون زندگی‌شان از جمله رویدادهای تاریخی و ملی و مذهبی است که همواره مورد توجه نمایشنامه‌نویسان و کارگردانان تئاتر ایران قرار داشته و در این زمینه اقدام به تولید آثاری ماندگار نیز کرده‌اند؛ آثاری چون «مهر و آینه‌ها» ی حمید امجد، «امیر» محمد رحمانیان و «مجلس ضربت خوردن» بهرام بیضایی.

خبرگزاری تسنیم

قرآن نه فقط شفای دل و جان بلکه التیام بخش آلام اجتماعی است، مؤسسات مردم نهاد قرآنی ایده‌های جالبی برای انس هرچه بیشتر جامعه با قرآن دارند که از آن جمله بوم‌گردی قرآنی و یا ترویج فعالیت‌های قرآنی با هدف رفع معظلات حاد اجتماعی در مناطق پرخطر شهری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، نمایشگاه گروهی «ری‌سایز» با آثاری در ابعاد کوچک از هنرمندان پیشرو، از جمعه 25 فروردین تا دوشنبه 4 اردیبهشت در سایت آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید. آثار «ری‌سایز» با تاکید بر ارزشمندی هنر در هر ابعادی و امکان ارائه این آثار با قیمتی مناسب برای علاقه‌مندان مختلف را فراهم می‌کند. آثاری از هنرمندان پیشرو و نام‌آشنا...

خبرگزاری تسنیم

براساس آخرین آمار معاونت علمی از 8337 شرکت دانش‌بنیان ثبت شده در کشور حدود 490 مجموعه دانش‌بنیان در حوزه تولید و تامین دارو و فرآورده‌های پیشرفته تشخیص و درمان فعالیت دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوال نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام وصول شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، برنامه‌های ویژه این هفته در حوزه هنری استان تهران اعلام شد.

خبرگزاری مهر

تهیه و پخش برنامه زنده رادیویی با عنوان «فرهنگ عمومی» از اردیبهشت ماه امسال در طول سالجاری در تقویم هفتگی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پور اسماعیلی گفت: بومی گرایی و ژانر موضوع و محور همایش پنجم است، از این رو امیدواریم مطالعات این حوزه در سینمای بلند هم مزایایی داشته باشد.