یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (14 فروردین) در نشست شورای عالی قوه قضاییه، پیشاپیش میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت و از همه نیروها در بخش‌های مختلف کشور بویژه مسئولان کشیک قضایی و نیروهای فراجا که در ایام تعطیلات نوروز، به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند، تقدیر به عمل آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه گفت: همه دستگاه‌های موظف و مکلف در امر مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی باید از همه ظرفیت‌های قانونی موجود برای مقابله و مواجهه با این ناهنجاری‌ها بهره بگیرند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: بخشنامه‌ای صادر خواهیم کرد تا مراجع قضائی ذیربط روشن‌تر و واضح‌تر به تکالیف خود در امر رسیدگی به پرونده‌های ناظر بر ناهنجاری‌های اجتماعی اشراف و وقوف داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (14 فروردین) در نشست شورای عالی قوه قضائیه، پیشاپیش میلاد مسعود کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت و از همه نیرو‌ها در بخش‌های مختلف کشور بویژه مسئولان کشیک قضایی و نیرو‌های فراجا که در ایام تعطیلات نوروز، به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئله اولویت‌دار کشور «معیشت مردم» است؛ مسئولان بخش‌های مختلف قضایی در راستای تحقق شعار سال، هر آنچه می‌توانند و منطبق با همه ظرفیت‌های قانونی انجام دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «بار دیگر، مردی که دوست می‌داشتیم» به قلم و کارگردانی محمدحسن یادگاری با حضور اکبر عالمی، جمشید گرگین، مصطفی رحماندوست، کیومرث پور احمد، مرتضی سرهنگی، فرزانه منصوری، ابراهیم حاتمی کیا و... به مرور 72 سال زندگی نویسنده شهیرِ معاصر، نادر ابراهیمی پرداخته است. نادر ابراهیمی که بیشتر به واسطه فعالیت هایش در عرصه ادبیات کودک و نوجوان شناخته می‌شود خالق...

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه گفت: همه دستگاه‌های موظف و مکلف در امر مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی باید از همه ظرفیت‌های قانونی موجود برای مقابله و مواجهه با این ناهنجاری‌ها بهره بگیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه در خصوص حجاب و عفاف بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است: اساتید و بزرگان تعلیم و تربیت و فرهیختگان بر این باورند، بال‌های ترقی یک جامعه خانواده و سپس نظام تعلیم و تربیت است. آن‌ها معتقدند اگر هر دوی آن‌ها قوی و هماهنگ عمل کنند، هدف متعالی تربیت انسانی متمدن، متعهد و متفکر در سایه...

خبرگزاری تسنیم

مرور نقاشی ژاپن و بررسی آثار نقاشان ژاپنی نیز حاکی از آن است که بهار در آثار هنرمندان سرزمین آفتاب، جایگاه ویژه و برجسته‌ای را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روایتی از زندگی نادر ابراهیمی نویسنده، فیلم ساز و مترجم ایرانی دوشنبه 14 فروردین ساعت 21 از شبکه مستند پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: بنا بر آمار جمع آوری شده از اماکن تاریخی استان در نوروز امسال، 42 هزار نفر از این اماکن بازدید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس قوانین و مقررات از ارائه خدمات آموزشی به معدود دانش‌آموزانی که قوانین و مقررات پوششی در مدارس را رعایت نکنند، معذور خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن عرضه محصولات خود به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم می‌پردازد.