یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: «تخت جمشید» در نوروز 1402 پربازدیدکننده‌ترین پایگاه میراث جهانی ایران معرفی شد. پایگاه‌های میراث جهانی میدان امام اصفهان، باغ فین کاشان و پاسارگاد به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اگر شما و دوستانتان در پی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش‌تر آمار کلی موزه‌ها، محوطه‌ها و پایگاه‌های میراث ملی و جهانی را تا یازدهم فروردین‌ماه، نزدیک به شش میلیون نفر اعلام کرده بود که بر این اساس، به ترتیب سایت‌موزه تخت جمشید، مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، کاخ‌موزه چهلستون، قلعه‌موزه فلک‌الافلاک و مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ گلستان بیشترین بازدید‌ها را داشته‌اند. همچنین براساس گزارش...

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین هفته کاری خود در سال 1402 موضوع تاخیر در پرداخت حقوق معلمان و طرح ساماندهی استخدام کارکنان را بررسی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوریت نوشت: اکرمی گفت: چرا پرستار و داروخانه دار جای ارائه خدمت به بیمار، آرایش می‌کند و لاک می‌زند؟!

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: مصمم به تبدیل"هنرکارت" به مهم‌ترین شناسه هویتی، معیشتی و بهره‌مندی از مزایای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سراسر کشور هستیم.

وب‌گاه فرارو

تداوم فضای تعلیق در اطلاع‌رسانی و نبود سازوکاری مشخص در این حوزه می‌تواند زمینه‌ساز دودستگی در جامعه باشد؛ لذا تدوین و اجرای طرحی جدید که در قاموس آن کم‌ترین آسیب به جامعه و ساختار‌های فرهنگی وارد شود، ضرورتی غیرقابل انکار است که انتظار می‌رود مسئولان در دستور کار قرار دهند

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دستگاه قضا ضمن اشاره به حریم خصوصی افرد و ممنوعیت تعرض به این حریم‌ها، تصریح کرد: در قانون «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» حریم‌های خصوصی و غیرخصوصی تعریف شده است و مصادیق این موضوع روشن است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضاییه با اشاره به شعار سال که از جانب مقام معظم رهبری، «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، بر ضرورت جهد و تلاش بیش از پیش همه دستگاه‌های کشور در به ثمر نشستن این مهم تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با تمام این اتفاق‌ها، همین الان هم دیر نشده و درخواست می‌کنم که مسئولان سازمان سینمایی اجازه پخش فیلم «برادران لیلا» را چه در اکران و چه در پلتفرم بدهن

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد راستینه گفت: افرادی که در این عرصه به وظایف قانونی عمل نمی‌کنند، هزینه و مجازات و ضمانت‌های اجرایی که برایشان تعریف شده است را پرداخت کنند که این کار می‌تواند مصوبه 820 شورای عالی انقلاب فرهنگی را اثربخش کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «بار دیگر، مردی که دوست می‌داشتیم» به قلم و کارگردانی محمدحسن یادگاری با حضور اکبر عالمی، جمشید گرگین، مصطفی رحماندوست، کیومرث پور احمد، مرتضی سرهنگی، فرزانه منصوری، ابراهیم حاتمی کیا و... به مرور 72 سال زندگی نویسنده شهیر معاصر، نادر ابراهیمی پرداخته است. نادر ابراهیمی که بیشتر به واسطه فعالیت هایش در عرصه ادبیات کودک و نوجوان شناخته می‌شود خالق...

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از تلاش مجموعه تحت مدیریت خود برای ارتقای سطوح خدماتی و حمایتی «هنرکارت» در سال با 1402 با مزایای ویژه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پوراحمدی گفت: مصمم به تبدیل هنرکارت به شناسه هویتی، معیشتی و بهره مندی از مزایای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سراسر کشور هستیم.