یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت آموزش و پرورش در خصوص حجاب و عفاف بیانیه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تهیه‌کننده فیلم «برادران لیلا» می‌گوید هیچ مسئول و خانواده مسئولی که نسخه قاچاق را دیدند و بعضا موضع هم گرفتند، اجازه نگرفتند و حق‌الناس به گردن آن‌هاست. او افزوده است: «به خصوص دو مجری تلویزیون که در جوار حرمین مقدس فعل حرام انجام دادند، به قاچاقچیان فیلم کمک کرده و عدم رعایت قانون و شرع را کردند و بدترین اتهامات را به کارگردان فیلم نسبت دادند.»

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: یک میلیون و 940 هزار و 970 نفر از 16 اسفند پارسال تا پایان روز 13 فروردین 1402، از جاذبه‌های گردشگری و مذهبی این استان بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه اعلام کرد: در ایام نوروز امسال 2 میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: باید به سمت طرحی در خصوص حجاب برویم که در آن، به صورت غیرمستقیم و هوشمند برای افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند و آن را زیر پا می‌گذارند، مجازات‌های دقیق با ضمانت‌نامه‌های لازم اجرایی، پیش‌بینی شود که آن افراد نسبت به شکستن قانون و ریختن قبح قانون این‌قدر جسارت نداشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

درحال حاضر این قصه که «راهش باتوم» نیست را من هرجایی بخواهم بگویم، مجبورم به حرف رهبری استناد کنم، خودم اگر بگویم باز یک عده برخورد می‌کنند که چرا می‌گویی با باتوم داریم برخورد می‌کنیم؟ من نمی‌گویم رهبری می‌گویند و مسائل هم کاملا روشن است. پس هرچقدر ما می‌توانیم باید تلاش کنیم تا این گسل را کم کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس قوانین و مقررات از ارائه خدمات آموزشی به معدود دانش‌آموزانی که قوانین و مقررات پوششی در مدارس را رعایت نکنند، معذور خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت آموزش و پرورش در خصوص حجاب و عفاف بیانیه ای صادر کرد. آموزش و پرورش از ارائه خدمات آموزشی به معدود دانش آموزانی که قوانین و مقررات پوششی در مدارس را رعایت ننمایند، معذور خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزارت آموزش و پرورش در خصوص حجاب و عفاف بیانیه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به تصویر ذهنی برخی اعضا از کاربرد «هنرکارت» ، به عنوان کارتی که فقط برای واریزی ها صادر شده است، از ارائه انواع خدمات، تسهیلات، تخفیفات و... با سطوح مختلف این کارت شامل آبی، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم خبر داد و تأکید کرد: مصمم به تبدیل" هنرکارت" به مهمترین شناسه هویتی، معیشتی و بهره مندی از مزایای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سراسر کشور هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: گسل کم شود، مشارکت به طور طبیعی بالا می‌رود. زیرا لازمه مشارکت احساس نزدیکی و قرابت است، احساس وجود شرایط همکاری است. مردم نباید حاکمیت را از خودشان دور ببینند. ما باید این سوءتفاهمات را از بین ببریم و باید مراقب کسانی به تعبیر مهندسان، منحنی خراب‌کن هستند یعنی در یک نُرم منحنی قرار ندارند که راجع به آنها صحبت کنیم،...

وب‌گاه گسترش

ضرغامی با بیان این‌که در اوج اغتشاشات گفتم باید گفتگو کنیم، گفتگو مشکلات را حل می‌کند، اظهار داشت: یک عده از دوستان به من خرده گرفتند که منظور شما این است با این کسانی که اغتشاش می‌کنند، برویم و حرف بزنیم به جای اینکه برخورد سخت کنیم؟ من به آن‌ها گفتم به هیچ وجه بحث من این نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نخستین دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سال 1402 برای روز سه‌شنبه (15 فروردین ماه) به شرح زیر است: دعوت از وزیر ارتباطات در خصوص آخرین وضعیت پلتفرم‌ها، در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به جلسه ویژه امروز این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر به این نتیجه برسیم که آقای نوری صلاحیت لازم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را ندارد، موضوع استیضاح او را مطرح خواهیم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین وضعیت پلتفرم‌ها در نخستین نشست کمیسیون فرهنگی مجلس در سال 1402 با حضور وزیر ارتباطات بررسی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس قوانین و مقررات از ارائه خدمات آموزشی به معدود دانش‌آموزانی که قوانین و مقررات پوششی در مدارس را رعایت نکنند، معذور خواهد بود.