یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

وزارت آموزش و پرورش در خصوص حجاب و عفاف بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست سال 1402 با دعوت از وزیر ارتباطات، آخرین وضعیت پلتفرم‌ها را بررسی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که تولیدکنندگان چین و هند بازارهای نوشت‌افزار منطقه را در قبضه خود دارند، ایران قصد دارد در سال جدید راه‌های نرفته‌ای را برای عرضه محصولاتش تجربه کند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از 15 اسفند تا پایان دوازدهم فروردین52 واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات و عدم توجه به اخطار بازرسان پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش دربیانیه ای در خصوص حجاب و عفاف اعلام کرد: رعایت پوشش مناسب اسلامی توسط همه همکاران فرهنگی در مدارس، مراکز رفاهی و فرهنگی، اردوگاه‌ها و فضاهای پرورشی، مراکز مشاوره و سایر اماکن عمومی آموزش و پرورش الزامی است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بعضی از منحنی خراب‌کن‌ها تریبون‌های قوی دارند و از تریبون‌های‌شان استفاده می‌کنند و می‌خواهند آن نقطه نظر نسبتا شاذ خودشان را تحمیل کنند که این یک آگاهی اجتماعی و هوشیاری جدی می‌خواهد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی گفت: تخت جمشید با 261 هزار نفر بیشترین بازدیدکننده را طی نوروز به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری تسنیم

معلمان قرارداد کار معین می‌گویند که از مهر 1401 تا فروردین 1402، ریالی حقوق و حتی عیدی دریافت نکرده‌اند!

خبرگزاری مهر

رمان «در رکاب عشق» اثر احمد ضیا سیامک هروی راوی «آرش» کتابفروش است و «صابر» که برای کودکان محروم از تحصیل کتاب قصه می‌برد. آرش عاشق دختری هزاره از بامیان می‌شود و...

خبرگزاری مهر

کارشناس واحد آموزش، پژوهش و نوآوری کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: متأسفانه شاهد یک شکاف عمیقی میان صنعت و دانشگاه هستیم که امیدواریم به واسطه رویدادهای مد و لباس شاهد رفع آن باشیم.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوی گفت: آرامگاه شمس تبریزی در ایام تعطیلات نوروزی بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داد و پذیرای بیش از 6 هزار گردشگر بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پژوهشگر فضای مجازی گفت: بعد از موفقیت صنعت رسانه‌ای کره و ژاپن، چین به تولید محتوا اقدام کرده و خیلی خوب جلو می‌رود.