شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه فرارو

سرهنگ جهان تاب گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاظم نظری، مدیرکل هنر‌های نمایشی، هفتمین روز از بهار طبیعت را که در تقارن با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنر‌های نمایشی است به فال نیک گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «شهر امید» را با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در 6 نقطه شهر تهران برگزار می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نظری در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی، حضور سه هزار نوجوان هنرمند مازندرانی را امیدی برای ایران آباد دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسماعیل خلج، نمایشنامه‌نویس و کارگردان صاحب سبک ایرانی، در پیامی روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی را که مصادف با هفتمین روز از بهار است، به اهالی این عرصه تبریک گفت.

وب‌گاه فرارو

بهترین زمان سفر به روستای بوچیر فصل بهار و تابستان است که در گرمای 40 درجه کویر، آبتنی در آبی سرد و خنک را تجربه کنید. حتما به یاد داشته باشید که قبل از اینکه سرمای زیرصفر درجه آزارتان دهد باید به این منطقه سفر کنید.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از 15 اسفند تا پایان پنجم فروردین 49 واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات محرز و عدم توجه به اخطارها پلمب شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «شهر امید» را با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در 6 نقطه شهر تهران برگزار می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلام نو نوشت: تقریبا صد سال پیش محمدعلی فروغی، اندیشمند و سیاستمدار برجسته ایرانی، در یادداشت‌های خود خیال بافی‌هایی از پیشرفت تکنولوژی انجام داد که امروز می‌توان به جرات آن‌ها را پیش‌بینی‌های جالب و درست ارزیابی کرد.

خبرگزاری تسنیم

استاد اقتصاد دانشگاه ایالتی میسوری غربی با برشمردن 5 دلیل ورشکستگی بانک سیلیکون ولی و دیگر بانکهای آمریکا توضیح داد که چگونه توجه به این دلایل می تواند آموزه هایی برای نظام بانکی ایران و جهان داشته باشد.

خبرگزاری مهر

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در نامه ای به عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی خواستار ثبت ملی بافت تاریخی شیراز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر، استان‌های مازندران، فارس، اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی در صدر حوادث جاده‌ای قرار گرفتند.

خبرگزاری مهر

نظام آموزش عالی در سالی که گذشت چندین طرح و ایده جدید را برای اولین بار پایه گذاری کرد که برخی از آنها واکنشهای زیادی نیز به همراه داشت.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی در خصوص بیمه هنرمندان صنایع‌دستی گفت: با در نظر گرفتن انواع بیمه‌های سلامت، روستایی عشایری و هنرمندان، باید ترتیبی اتخاذ شود تا هنرمندان این حوزه بیمه شوند.