شنبه 14 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه پرونده «زیارت رضوی»، «هنر تذهیب» و «افطاری و سنت‌های اجتماعی و فرهنگی وابسته آن»، «منظر فرهنگی ماسوله» و «مجموعه کاروانسرهای راه ابریشم» در صف یونسکو منتظر ثبت در سال 1402 هستند.

خبرگزاری مهر

سمنان - یکی از جاذبه‌های گردشگری در استان سمنان موزه‌ها هستند، این استان دارای 27 موزه است که سالانه هزاران نفر از این زیرساخت‌ها بازدید می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، با نگاهی گذرا به دوره‌های مختلف این نهاد، معتقد است مهمترین نگرانی برای کانون در آینده این است که با در نظر گرفتن برنامه‌های غیر تخصصی، اعتبار خود را در نزد خانواده‌ها از دست دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ریژاو بهشت گمشده غرب کشور، در دل کوه های سر به فلک کشیده دالاهو با آبشار و رودخانه ای پرآب و طبیعتی بکر و دیدنی پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آغاز فصل پائیر با اوج گرفتن خران در روابط ایران و غرب همراه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی از گشت و گذار در جنوب کشور صحبت می کنیم معمولا ذهن ها به صورت ناخودآگاه به سمت جزایر کیش و قشم و هرمز روانه می شود در حالی که جاذبه های گردشگری بی شماری در این منطقه وجود دارد که هنوز بکر و ناشناخته مانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور سابق به تازگی ادعا کرد که همه شاخص های کلان اقتصادی در دولت حسن روحانی مثبت بوده است!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز جهانی تئاتر و روز ملی هنر‌های نمایشی، امسال در ایران، از تهران تا خوی گرامی داشته خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمی‌توان به سال 1401 فکر کرد و آن‌چه را از 25 شهریور به این سو رخ داد نادیده گرفت. به همین سیاق، نمی‌توان به آن‌چه بر موسیقی ایران در سال 1401 گذشت فکر کرد و از آن‌چه پس از این تاریخ از سر گذراند، عبور کرد.

وب‌گاه الف

یک نسخه از نقاشی «موج عظیم کاناگاوا»، یکی از مشهورترین تصاویر تاریخ هنر در یک حراجی فروخته شد و رکورد شکست.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تصریح کرد: تذکر و هشدار می‌دهم کار‌های خلاف شرع اسلام، اخلاق و عرف به بهانه ایجاد شادی نباید انجام بگیرد و همه مسئولان مرتبط موظف هستند در این راستا اقدامات لازم را انجام بدهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب شهر چرام در در خصوص تعطیلی و جلوگیری از ورود گردشگران به باغ چشمه بلقیس، که یکی از زیباترین مناطق گردشگری ایران است، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خیلی از این افرادی که دستگیر شدند از طبقات مرفه جامعه نیستند. حداکثر در طبقه متوسط هستند. حتی آنهایی که با شعارهای تند سیاسی دستگیر شدند، هم خیلی با طبقات مرفه جامعه گره نمی‌خورند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتله خور نام غاری باشکوه و زیبا در دل کوه های منطقه خدابنده است، این غار آبی - خشکی که در دوران سوم زمین شناسی به وجود آمده حدود 30 میلیون سال قدمت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امسال، هفتم فروردین، مراسم روز ملی هنرهای نمایشی از تهران تا خوی برگزار می‌شود. این مراسم در تهران ساعت 19 در تماشاخانه سنگلج برگزار خواهد شد.