پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگ گفت: سازمان تعلیم و تربیت کودکان باید تقویت شود؛ چرا که به‌نظر می‌رسد در زیست بوم کودکان نوعی آشفتگی وجود دارد و این نشان از نبود نظارت بر صنایع فرهنگی کودکان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اهدای پرچم مقدس مضجع امام حسین (ع) به رئیس جمهور، الگو قرار دادن ایران در مقابله با امپریالیسم، صدور دستور رئیسی در کاراکاس، حضور سران قوا در آئین استقبال در میدان آزادی ماناگوا و ادای احترام اروتگا به قهرمان ملی ایران در دومین روز سفر به منطقه آمریکای لاتین را در این بسته خبری بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ در روز‌های اخیر، انتشار تصاویری از سفارتخانه در حال ساختِ آمریکا در شمال بیروت پایخت لبنان، جنجال‌های زیادی را به ویژه در میان افکار عمومی کشور لبنان برانگیخته است. سفارتخانه‌ای که 43 هکتار (معادلا با 21 برابر مساحت زمین فوتبال) وسعت دارد و فضای مسقف آن نیز چیزی بالغ بر 90 هزار متر مربع را پوشش می‌دهد و هزینه ساحت آن هم مبلغی بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون...

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی در نیکاراگوئه گفت: استقلال، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک هر دو کشور است؛ انقلاب دو کشور در یک برهه زمانی و همزمان اتفاق افتاد؛ امپریالیسم شکست داده‌شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گردهمایی سراسری علمی و آموزشی ویژه سربازرسان و بازرسان سازمان بازرسی کل کشور، گفت: تعامل شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان بازرسی می‌تواند برای رسیدن به اهداف موثر باشد لذا برای ایجاد ارتباط وسیع بین این دو‌مجموعه اعلام آمادگی می‌کنیم. وی بر لزوم توجه به جایگاه مهدکودک‌ها در کشور تاکید کرد...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در مراسم رسمی استقبال دانیل اورتگا در نیکاراگوئه گفت: آمریکا می‌خواست با تحریم، ملت ایران را متوقف کند، اما تهدیدها را تبدیل به فرصت پیشرفت کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با بیان اینکه استقلال خواهی، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک انقلاب‌های مردم ایران و نیکاراگوئه است، اظهار داشت: آمریکا می‌خواست با تحریم و تهدید ملت ما را متوقف کند، اما ملت ما نه تنها متوقف نشد بلکه از تهدید و تحریم برای خود فرصت ساخت و به پیشرفت رسید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در جمع گروهی از جوانان نیکاراگوئه‌ای، اظهار داشت: آمریکا می‌خواست با تحریم و تهدید ملت ما را متوقف کند، اما ملت ما نه تنها متوقف نشد بلکه از تهدید و تحریم برای خود فرصت ساخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از پایان سفر رسمی به ونزوئلا، به منظور توسعه و تعمیق مناسبات با نیکاراگوئه و به دعوت رسمی دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور، وارد «ماناگوآ» شد. سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی «دانیل اورتگا» رئیس جمهور نیکاراگوئه به این کشور سفر کرده است، عصر روز سه‌شنبه به وقت محلی، با استقبال وزرای امور خارجه، دارایی، نفت، انرژی و...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - نخستین خانه صنایع دستی در شهرستان بزرگ بم واقع در شرق دیار کریمان درحالی افتتاح شد که مدیرکل میراث استان می گوید باتوجه به کارکردهای این خانه ها، در دیگر شهرستان های استان نیز توسعه خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شانزدهمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «دکمه صدفی» ساخته پاتریسیو گوسمان محصول سال 2015 اختصاص دارد.

وب‌گاه فرارو

احداث گذر آقانجفی در شرق میدان نقش جهان اصفهان، ساخت حوزه علمیه در حریم مسجد عتیق اصفهان، خیابان انصاری شرقی در بافت تاریخی بلاغی قزوین، احداث سیتی‌سنتر ساروج در بافت تاریخی کرمان و تخریب بخشی از بافت و کاروانسرا‌های موجود در این محدوده، تخریب و کوچک‌سازی در بافت تاریخی قم، تخریب بافت‌ها و تک بنا‌های تاریخی در شهر‌های کاشان، شوشتر، دزفول، تبریز و... تنها بخشی از تخریب‌هایی هستند که...

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: نمایشگاه‌های صنایع دستی فرصتی برای معرفی هنر دست فعالان این بخش به شمار می‌رود در همین ارتباط تدوین برنامه برپایی این نمایشگاه‌ها برای نیمه اول و دوم سال ضروری است.

خبرگزاری مهر