پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

پروفسور حوزه رهبری عمومی معتقد است که رفاه یک مقصد نیست بلکه پروژه ای می باشد که بر چهار پایه استوار است: ایمان، خانواده، دوستان و کار.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - تفاهمنامه همکاری میان مدیران انجمن نمایش استان خوزستان و مدیر انجمن نمایش استان بصره روز چهارشنبه با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسید.

وب‌گاه ورزش سه

رضا رجبی، کارشناس فوتبال ایران معتقد است حضور بازیکنان اصلی تیم ملی در دیدار برابر افغانستان اتفاق مثبتی بوده است.

خبرگزاری مهر

انتقال جمعه بازار پروانه به بوستان 5 هزار متر مربعی توشه، برپایی بازارچه‌های صنایع دستی زیرزمینی همکاری برپایی شهرک صنایع دستی در نشست مدیران اراضی عباس‌آباد با معاون صنایع‌دستی مطرح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران 26 خرداد ماه در دانشگاه تهران، به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» را سال‌ها در قابِ تلویزیون، صحنه نمایش و پرده نقره‌ای سینما ندیدیم؛ همیشه بغض و اندوهی با او همراه بود، از اجحاف‌ها و فضای سلبریتی‌زده می‌گفت و نگران آینده دنیای تصویر ایران اسلامی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان در نشست علنی سه‌شنبه، 23 خرداد ماه مجلس با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف به صورت یک فوریت موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوشته ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کنونی ایران در دفتر یادبود آرامگاه سیمون بولیوار هم از حیث دستخط و هم نوع کلماتی که انتخاب کرده مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماز جمعه این هفته تهران در دانشگاه تهران و به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: دستخط ابراهیم رییسی در دفتر یادبود سیمون بولیوار در ونزوئلا بهانه‌ای است برای یادآوری دستخط 7 رییس جمهوری قبل از او که البته سه تن از آنان از دنیا رفته‌اند همراه با یکی دو حاشیه...

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - دومین نمایشگله دائمی صنایع دستی روستایی کشور روز چهارشنبه همزمان با هفته صنایع دستی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، فرماندار خمین و جمعی از مسئولان این شهرستان همزمان در ارگ تاریخی روستای میشیجان از توابع خمین گشایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به بهانه دستخط ابراهیم رئیسی در دفتر یادبود سیمون بولیوار در ونزوئلا، تصاویری از دستخط روسای جمهور ایران را مشاهده می کنید.