پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

چهارمین رویداد منطقه‌ای چوب کرمانشاه همزمان با روز جهانی صنایع دستی از 20 الی 25 خرداد ماه در مجموعه تاریخی بیستون کرمانشاه با حضور 32 هنرمند از 12 استان کشور در حال برگزاری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بدون شک ناصرالدین شاه عاشق تصویر خودش بود و علاوه بر اینکه به عنوان سوژه نقاشی در برابر نقاشان ظاهر می‌شد، از یک تکنولوژی تازه‌تر مثل عکاسی هم برای ثبت سیمای خودش بهره می‌جست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حالا مسعود طاهری چه در خانه، چه در مغازه و چه در میان اقوام و فامیلش به عنوان یک طراح درست و حسابی شناخته می‌شود؛ به طوری‌که هرکس بخواهد مهمانی بگیرد از هنر طراحی و چیدمان آقا مسعود استفاده می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرادید نوشت: ناصرالدین شاه بدون شک عاشق تصویر خودش بود. او علاوه بر اینکه به عنوان سوژه نقاشی در برابر نقاشان ظاهر می‌شد، از یک تکنولوژی تازه‌تر مثل عکاسی هم برای ثبت سیمای خودش استفاده می‌کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از سالن اصلی و سالن پلاتوهای تالار آفتاب بازدید کردند در این بازدید عنوان شد خانه هنرمندان و پلاتوهای تالار آفتاب اهواز بزودی افتتاح می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

شاید هیچ کس مثل ترامپ، این میلیاردر 77 ساله، از دادگاه ترامپ، خوشحال نیست. هم مشهورتر شد؛ هم خود را در جایگاه مظلوم قرار داد؛ هم نزد طرفدارانش، محبوب تر و موجه تر شد هم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ایران و هیات همراه در دومین مقصد از تور آمریکای لاتین و پس از پایان سفر رسمی به ونزوئلا، با هدف توسعه و تعمیق مناسبات با نیکاراگوئه عصر روز سه‌شنبه 24 خرداد وارد «ماناگوآ» شدند. سید‌ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی رئیس‌جمهور نیکاراگوئه به این کشور سفر کرده است، عصر روز سه شنبه به وقت محلی، با همراهی وزرای امور خارجه، دارایی، نفت، انرژی و معادن، دفاع و بهداشت وارد فرودگاه «ساندینو»...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور، ارتباط دائمی کشورهای مستقل با یکدیگر را عاملی برای مصونیت در مقابل نظام سلطه دانست و گفت: نظم کنونی جهان در حال تغییر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: مجالس در کشور‌های مستقل که مبتنی بر رای واقعی مردم هستند، جلوه تحقق مردم‌سالاری و اراده ملت‌ها محسوب می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور ضمن ادای احترام به قهرمانان بزرگ آمریکای لاتین و مردم نیکاراگوئه، مجلس ملی این کشور را خانه مردم نیکاراگوئه توصیف و تصریح کرد: مجالس در کشورهای مستقل که مبتنی بر رای واقعی مردم هستند، جلوه تحقق مردم‌سالاری و اراده ملت‌ها محسوب می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم یادبود و بزرگداشت فرزاد خلیفه، در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه استقلال خواهی، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک انقلاب‌های مردم ایران و نیکاراگوئه است، اظهار داشت: آمریکا می‌خواست با تحریم و تهدید ملت ما را متوقف کند، اما ملت ما نه تنها متوقف نشد بلکه از تهدید و تحریم برای خود فرصت ساخت و به پیشرفت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلالی گفت: برخی می‌گویند ممکن است یک دوربین چهره یک فرد بی‌حجاب را یک بار ثبت کند و دیگر تا یک سال ثبت نکند. معلوم است که اگر جلوی دوربین نیاید جریمه نمی‌شود، ولی طوری زیرساخت‌ها آماده شده است که فرد هر روز چندین مرتبه با تدابیری که اندیشیده شده است مواجه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فرد بی‌حجاب ممکن است در روز 10مرتبه جریمه شود. تنها یک مورد جریمه نیست که بگوییم یک میلیون، 2میلیون یا 3میلیون کم است. اگر 10مرتبه خطا کند 30میلیون تومان جریمه می‌شود و در طول ماه 900میلیون تومان می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

موسوی پیش‌ازاین سعی کرده بود با فرستادن علائم و اشاراتی خاص ازجمله انتشار یک اطلاعیه و کشیدن چند طرح و نقاشی خاص برای خودش در «پروژه ققنوس» جا باز کند.