شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

اگر طرفدار آش هستید، به فکر آش سبک‌تری باشید. آش ماسوآ از همین آش‌هاست. این آش مربوط به استان لرستان است و آن را هم به صورت داغ و هم به صورت سرد سرو می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

این شیرینی برای تمام مناسبت‌های شما مناسب است حتما آن را امتحان کنید.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 4 اسفند ماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه فرارو

برای پخت غذا بدون گوشت به عنوان نهار یا شام، میتوانید این بار از کتلت خوشمزه‌ای که با سویا آماده می‌شود استفاده کنید. این کتلت نه تنها پیشنهاد خوبی برای افرادی است که رژیم دارند و ترجیح میدهند غذای خود را بدون پروتئین حیوانی تهیه کنند است، بلکه به عنوان یک ناهار فوری هم میتواند در نظر گرفته شود.

وب‌گاه فرارو

کشک بادمجان غذای خوشمزه‌ای که در منوی غذایی بسیاری از کدبانو‌های ایرانی قرار دارد. این غذا اصیل و قدیمی ایرانی را می‌توان با مواد در دسترسی مانند بادمجان، کشک، سیر و پیاز و... به راحتی در خانه تهیه کرد و با نان و سبزی خوردن نوش جان نمود.

وب‌گاه فرارو

سالیان متمادی است که دانشمندان دریافته اند رژیم غذایی مدیترانه‌ای که مبتنی بر سبزیجات تازه، فصلی، ماهی، روغن زیتون و حبوبات می‌باشد سالم‌ترین راه برای غذا خوردن محسوب می‌شود. اکنون آشکار می‌شود که رژیم غذایی آتلانتیک ممکن است مزایای به همان اندازه چشمگیر داشته باشد. رژیم غذایی آتلانتیک اجازه می‌دهد تا گوشت بیشتری مصرف شود و نسبت به رژیم مدیترانه‌ای نشاسته‌ای بیش تری دارد.

وب‌گاه فرارو

"جاناتان گلداسمیت" رئیس یکی از شرکت‌های برگزار کننده تور‌های لوکس می‌گوید:"من فکر می‌کنم چندین عامل در این باره نقش دارند. کاوش گذرا بیش از هر زمان دیگری محبوب است چه سفر با قایق باشد و یا با قطار. ایده اصلی پشت این گونه سفر‌ها آن است که یک بار چمدان و وسایل خود را باز کنید، به آرامی سفر کنید و تا جایی که می‌توانید از مناظر لذت برده و تماشا کنید. هم چنین، اگر شما مالک یک هتل زنجیره‌ای...

وب‌گاه فرارو

«اگر گریپ فروت زیادی بخورید، می‌توانید مدت‌زمان باقی ماندن کافئین در بدن را افزایش دهید و اگر کلم ساده، کلم بروکلی و کلم بروکسل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، می‌توانید کافئین را سریعتر از بدن پاک کنید.»

وب‌گاه فرارو

شما می‌توانید به شخصیت اطرافیان و دوستانتان در موقعیت‌های مختلف پی ببرید و ذات آن‌ها را بشناسید، در این بخش به شما خواهیم گفت که در چه زمان‌هایی می‌توانید چهره بی‌نقاب دوستانتان را ببینید و ذات واقعیشان را بشناسید.

وب‌گاه فرارو

همین آشی که خیلی از ما هنوز نخورده‌اند سه نسخه‌ی خراسانی، مازندرانی و لرستانی دارد که ما هر سه تای آن‌ها را به شما می‌خواهیم یاد بدهیم! تفاوت خیلی زیادی با هم ندارند، فقط شما هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید کدام را بیشتر دوست خواهید داشت و دست به کار طبخ آن شوید!

وب‌گاه فرارو

«سراغ انواع تمرین‌های قدرتی بروید تا به‌جای کار و فشار بیش از حد روی برخی از عضلات، همه عضلات و مفاصل را درگیر و تقویت کنید. او ضمن تاکید بر یوگای حرکتی برای افرادی که دهه 20 سالگی زندگی را می‌گذرانند می‌گوید: اگر غضروف اطراف مفاصل به اندازه کافی حرکت نداشته باشد، جریان خون کافی نخواهد داشت و خشک می‌شود و ترک می‌خورد.»

وب‌گاه فرارو

پیتزا سیر و استیک یکی از انواع محبوب و بسیار خوشمزه پیتزا است که فیله گوساله و سس سیر از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه خبر آنلاین

تعارض منافع در شکل‌های مختلف آن به عنوان زمینه ای موثر در بروز فساد شناخته شده است، یکی از مهمترین شکل‌های آن اتحاد ناظر و منظور است. وجود این شائبه در ترکیب وشکل گیری مجلس خبرگان رهبری می‌تواند اعتبار، کار آمدی واثربخشی این مجلس فخیم و عظیم را با تردید مواجه کند ومبنای فطری وطبیعی برای الزام آور بودن مصوبات این مجلس را در نگاه عموم جامعه ونسل های آینده متزلزل سازد

وب‌گاه فرارو

5 فلزی که در فرایند‌های کم کربن قرار می‌گیرد آلومینیوم، مس، مولیبدن، نیکل و نقره است و ثروت آینده کشور‌ها محسوب می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: به ارتباط اثربخش پلیس و جامعه هنری کشور باور داریم.