شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه فرارو

نجفقلی حبیبی با بیان اینکه تمام علوم مطرح در زمان خواجه نصیرالدین طوسی به زبان عربی بوده و خواجه در تمام این علوم اقدام به نوشتن رساله‌ای به زبان فارسی کرده، معنای این کار را احیای علم در زبان فارسی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد شیروانی می‌گوید هر چقدر جهان، جریان مهدویت را عاری از قیود، ملی، اعتقادی و شخصی ببیند پیوند بهتری با آن برقرار خواهد کرد بنابراین سربازان واقعی ایشان کسانی هستند که در فراگیری پیام ایشان بیشتری تلاش را داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله سید محمد موسوی بجنوری از شاگردان و همراهان امام خمینی (ره) در نجف، صبح امروز درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه‌برنامه‌های غرفه جمهوری اسلامی ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط با پوشش تصویری شبکه کتاب از این شبکه پخش می‌شود. غرفه ایران با هدف گسترش و توسعه صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران در بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط با کتاب‌هایی در حوزه‌های دینی، آموزش زبان فارسی، خوشنویسی، نگارگری، هنر‌های ایرانی، علوم اسلامی، فلسفه،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلد ششم از گزیده آثار 6جلدی ویلهلم دیلتای با عنوان «فلسفه اخلاق و جهان‌بینی» عمدتا به آثار دیلتای در دوره پس از سال 1900 اختصاص دارد. در پاره‌های 6گانه این کتاب درباره سه موضوع: فلسفه اخلاق، ماهیت معرفت فلسفی و جهان‌بینی بحث شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی که در دو دوره عضو شورای عالی قضایی بود (1360-1368) صبح روز شنبه دعوت حق را لبیک گفت.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود (عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) رونمایی شد.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با فلسفه ظهور آغاز شد و فلسفه ظهور، حکومت مستضعفان بر زمین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین سلامی عصر شنبه در اجتماع زائران و مجاوران حضرت، ولی عصر (عج) در مراسم «حریفت منم» در مسجد جمکران، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت، ولی عصر (عج)، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با فلسفه ظهور آغاز شد و فلسفه ظهور، حکومت مستضعفان بر زمین است و از آن روزی که انقلاب اسلامی ایران با تدبیر امام خمینی (ره) درخشید؛ بیرق اسلام در جهان برافراشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: روز جمعه باشکوه‌ترین حماسه سیاسی در ایران خلق خواهد شد و ملت بار دیگر مشتی محکم بر دهان دشمن خواهند کوبید و نشان خواهند داد که برای خواست دشمن ذره ای ارزش قائل نخواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر جهاد تبیین درست انجام شود، دیگر نیازی به تلاش برای حضور مردم در انتخابات نیست بلکه آنها خودشان می‌آیند. هر کجا دستاورد مهمی داشتیم حاصل تلاش جهادگران مؤمن و انقلابی بوده است، هر کجا مافیا، رانت و فساد بوده است از سوی ضد انقلابیون صورت گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

احتمالا فیلم بهتاش صناعی‌ها به جمع فیلم‌هایی خواهد پیوست که در جشنواره برلین به دلایلی مانند سیاه‌نمایی، همسویی با سیاست‌های غرب، ضدیت با دین، حمایت از دگرباشان جنسی و... مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

شانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک کشور با موضوع «هوش مصنوعی؛ کاربردها، تکنولوژی و فلسفه» در هتل المپیک تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعامل با انسانها را باید «آموخت». نحوه ارتباط شما با دیگران در سرنوشت شرکت شما بسیار موثر است... عملا کیت به جای پرداختن به فرمولها و معادلات دیفرانسیل مدلسازی سازه، به بحث انسان پرداخت. اینها همان چیزهایی است که در دانشگاه ها نمی آموزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نجفقلی حبیبی با بیان اینکه تمام علوم مطرح در زمان خواجه نصیرالدین طوسی به زبان عربی بوده و خواجه در تمام این علوم اقدام به نوشتن رساله‌ای به زبان فارسی کرده، معنای این کار را احیای علم در زبان فارسی دانست.