شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

هادی چوپان، در صورت پیروزی بر درک لانسفورد و قهرمانی در مستر المپیا 2024 به باشگاهی وارد می‌شود که خاص‌ترین باشگاه تاریخ این ورزش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبی فیلدز، موسس کوکی‌های «خانم فیلدز» است. این کسب‌وکار در سال 1977 در پالو آلتو، کالیفرنیا آغاز شد. این شرکت از بیش از هزار شعبه در 9 کشور، بیش از 300 میلیون دلار درآمد کسب می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

هادی چوپان، در صورت پیروزی بر درک لانسفورد و قهرمانی در مستر المپیا 2024 به باشگاهی وارد می‌شود که خاص‌ترین باشگاه تاریخ این ورزش است.

وب‌گاه الف

«بورژوازی» یک مفهوم معروف در نظام سرمایه‌داری است، به معنی گروهی مرفه و ثروتمند که از فعالیت مردم برای افزایش سرمایه خود استفاده می‌کنند، مفهومی که این روزها برای بلاگرها کاربرد دقیقی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شب قدر، ماه نزول قرآن، یک ماه مشق ترک گناهان کوچک و بزرگ، واجب بودن روزه و دم فرو بستن از سخن و کرداری که مبطل روزه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما نیاز داریم تیم‌های مدعی قهرمانی را شکست دهیم تا آن شخصیت تیمی مدنظرمان شکل گیرد.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم تراکتور درباره شرایط خوب تیمش پیش از دیدار حساس با سپاهان صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جواد نکونام با فلسفه خاص خود توانسته صدرنشینی لیگ را تا پایان هفته بیست و یکم حفظ کند و به دنبال ادامه این مسیر است تا برخلاف تمام پیش بینی ها، قهرمانی لیگ را از آن خود کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای شهر تهران مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی قابل ارائه توسط موسسه فناوران شهر (دفاتر خدمات الکترونیکی شهر تهران) را تصویب کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: همزمان با دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران بررسی و افزایش 35 درصدی نرخ بها تصویب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران بررسی و افزایش 35 درصدی نرخ بها تصویب شد.

وب‌گاه گسترش

عید باستانی نوروز بخشی از هویت ما ایرانی‌ها است و بهار طبیعت را با آداب و رسومی خاص جشن می‌گیریم. نوروز همیشه حال‌وهوای جذابی دارد که علت آن را می‌توان همین رسوم نوروزی دانست. غذاهای شب عید نوروز هم بخشی از رسوم این عید باستانی در نظر گرفته می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

اولین زمزمه‌ها برای بخشیدن هویتی مستقل به ادبیات کودک در ایران از تبریز آغاز شد؛ شهری که در تحولات سیاسی و اجتماعی معاصر نقش غیر قابل انکاری داشته است.

وب‌گاه الف

دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس فوتبال با اشاره به اشتباهات تکراری آموزش مربی و بازیکن گفت: جزوه کمیته آموزش فدراسیون فوتبال 20 سال تغییر نکرده است که خروجی آن می‌شود نابودی تمام تیم‌های ملی در رده‌های مختلف!