شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

آمار ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی 1402-1401 نشان می‌دهد که از مجموع 191 هزار ورودی مقطع کاردانی، 86 هزار و 330 دانشجو در رشته‌های علوم انسانی انتخاب‌رشته کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی 1402-1401 نشان می‌دهد که از مجموع 191 هزار ورودی مقطع کاردانی، 86 هزار و 330 دانشجو در رشته‌های علوم انسانی انتخاب‌رشته کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «فلسفه عشق» در سه بخش به تاریخ اندیشه فلسفی درباره عشق، درک فعلی از عشق و مفهوم عشق در آینده نگاه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه فرهیختگان نوشت: آمار ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال تحصیلی 1402-1401 نشان می‌دهد که از مجموع 191 هزار ورودی مقطع کاردانی، 86 هزار و 330 دانشجو در رشته‌های علوم انسانی انتخاب‌رشته کرده‌اند. این درحالی است که مجموع ورودی دانشجویان این مقطع برای رشته‌های علوم پایه 171 نفر و برای کشاورزی و دامپروری سه هزار و 900 نفر بود.

وب‌گاه فرارو

هادی چوپان، در صورت پیروزی بر درک لانسفورد و قهرمانی در مستر المپیا 2024 به باشگاهی وارد می‌شود که خاص‌ترین باشگاه تاریخ این ورزش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قرائت های غیر عقلانی و منکر مسلمات تاریخی می تواند منجر به قرائت خوارجی و ظهور دوباره فرقان در قامت "نوفرقانیسم" شود. جامعه و نظام بایستی مراقب معضل "سخنرانان خطرناک" باشند.

خبرگزاری دانشجو

امسال با توجه به مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، سه پایه دوره متوسطه دوم (پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم) امتحانات نهایی دارند. در کنکور 1403 سهم امتحانات نهایی پایه دوازدهم 50 درصد قطعی و سهم کنکور 50 درصد است و تا سال 1406، سهم سوابق تحصیلی به 60 درصد و سهم کنکور به 40 درصد می‌رسد. امتحانات شبه نهایی برای پایه دهم و یازدهم در همین ارتباط «نادر کریمی بیرانوند» مدیرکل دفتر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش زمان برگزاری امتحانات شبه نهایی دهم و یازدهم را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری با اشاره به جزئیات برگزاری امتحانات شبه نهایی از 27 فروردین گفت: شرکت در امتحانات شبه نهایی اختیاری است اما به دانش‌آموزان توصیه می‌شود برای آشنایی با امتحانات نهایی در آن شرکت کنند. امسال با توجه به مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، سه پایه دوره...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری با اشاره به جزئیات برگزاری امتحانات شبه نهایی از 27 فروردین گفت: شرکت در امتحانات شبه نهایی اختیاری است اما به دانش‌آموزان توصیه می‌شود برای آشنایی با امتحانات نهایی در آن شرکت کنند.

خبرگزاری تسنیم

آمارهای نشر در سال 1402 نشان از کاهش معنادار فاصله میان تالیف و ترجمه دارد، روند صعودی انتشار کتاب‌های ترجمه و کاهش فاصله میان عناوین تالیفی و ترجمه هشداردهنده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال افزایش وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1403 قوت گرفت. احتمال افزایش وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال 1403 قوت گرفت.‌نحوه ثبت‌نام وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام شد. وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری به بازنشستگان واجد شرایط پرداخت می‌شود. ثبت‌نام وام...

وب‌گاه خبر آنلاین

بازنشستگان کارگری خواستار افزایش مبلغ وام ضروری در سال جدید شدند.

وب‌گاه گسترش

یدالله فرجی گفت: مبلغ وام ضروری مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی بایستی در سال جدید، حداقل سه یا چهار برابر شود چراکه تامین چند قلم کالای اساسی برای زندگی، حداقل به چنین ارقامی نیاز دارد.

وب‌گاه فرارو

محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از بازی حرف‌هایی را مطرح کرد که به نظر در این حرف‌ها به استقلال و جواد نکونام طعنه زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی مس رفسنجان اظهارات جالبی در واکنش به شکل بازی و تفکرات تیمش داشت.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی مس رفسنجان اظهارات جالبی در واکنش به شکل بازی و تفکرات تیمش داشت.