یک‌شنبه 8 مهر 1403

فناوری فضایی

فناوری فضایی

وب‌گاه فرارو

مسئولان محترم چرا نباید جان‌برکفان نیروی انتظامی و بسیج و سپاه را به میدان آورند و با فرمان «آتش به اختیار» به آنان اجازه بدهند تا با کسب اطلاعات مردمی و بی‌آنکه به عبور از هزار توی اداری نیازی داشته باشند، این حرامخواران قاتل را قلع و قمع کنند؟!

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا وقت آن نرسیده است که مدیران اقتصادی و اجرایی کشور به جای تکرار توصیه‌های وزارت بهداشت، از راهکارهای جبران رکود پیش آمده سخن بگویند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

تازه‌ترین جنایت این حرامخواران‌، احتکار ده‌ها میلیون ماسک و سایر اقلام بهداشتی است! آن هم در حالی که کشور با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بر اساس داده‌های وب‌سایت CB Insight، تا پایان ماه ژانویه 2020، شرکت چینی بایت‌دنس که در زمینه هوش مصنوعی فعال است، در صدر فهرست باارزش‌ترین استارتاپ‌های جهان قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

یک قایق تفریحی (Superyacht) طراحی شده با مهندسی فضایی اولین نمایش از چگونگی تبدیل اکتشافات فضایی به صنایع دیگر است.

خبرگزاری ایسنا

در حال حاضر کاوشگر قمری "چانگ‌ای -4"(Chang'e 4) و ماهنورد"یوتو -2"(Yutu-2) در حال اکتشاف در سمت پنهان ماه هستند و بنابر آخرین خبرها کاوشگر چانگ ای -4 اکنون به حدی به بررسی دقیق سمت پنهان ماه می‌پردازد که این موضوع سبب شده تا چین نخستین کشوری باشد که موفق به انجام این کار شده است.

خبرگزاری ایسنا

رییس پژوهشگاه فضایی با بیان این که ششم اسفند 1398 مصادف با سالروز تاسیس پژوهشگاه فضایی ایران است، گفت: امسال برای اولین بار، این روز را در تقویم پژوهشگاه ثبت کرده و آن را گرامی می‌داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر فراکسیون امید عملکرد خوب یا حتی متوسطی در مجلس دهم داشتند با بی‌اقبالی مطلق مردم روبه‌رو نمی‌شدند.

خبرگزاری دانا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وضعیت کنونی طراحی و ساخت 3 ماهواره در پژوهشگاه فضایی ایران گفت: در حال حاضر ماهواره مخابراتی «ناهید 1» آماده پرتاب است.

وب‌گاه الف

وزیر ارتباطات با اشاره به آخرین وضعیت طراحی و ساخت 3 ماهواره در پژوهشگاه فضایی ایران گفت: ماهواره مخابراتی «ناهید 1» آماده پرتاب است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

وزیر ارتباطات با اشاره به آخرین وضعیت طراحی و ساخت ماهواره‌های مخابراتی "ناهید 1" و "ناهید 2" و ماهواره سنجشی "پارس 2" در پژوهشگاه فضایی ایران گفت: ماهواره مخابراتی "ناهید 1" آماده پرتاب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سالروز تاسیس پژوهشگاه فضایی ایران در پیامی فعالیت هفت سال گذشته این پژوهشگاه را در پیشرفت فناوری فضایی تاثیرگذار عنوان کرد.