چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

8 محصول نوین بانک صادرات برای کمک به بهبود شرایط تحصیلی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قالب «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» در اختیار مدیران، معلمان و کارکنان مدارس و دانش‌آموزان قرار گرفت.

به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ سامانه بارشی در نواحی شمال و شمال‌غرب کشور در ساعات بعد از ظهر و امشب فعال است.

لایحه الحاق تبصره 3 به ماده 4 قانون ساماندهی صنعت خودرو تحت عنوان «حذف الزام انتقال فناوری برای واردکنندگان خودرو» به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

بانک مرکزی اعلام کرد: رشد پایه پولی با کاهش 15.3 واحد درصدی از 42.9 درصد در پایان سال 1401 به 27.6 درصد در پایان سال 1402 رسیده است.

بانک مرکزی از تامین 19 میلیارد و 129 میلیون دلار برای واردات انواع کالا از اول فروردین ماه تا 15 تیرماه 1403 خبر داد.

طبق اطلاعیه سامانه جامع تجارت، از این پس تنها امکان ثبت‌سفارش تا سقف «100 هزار دلار» برای بازرگانان جدید وجود دارد.

سایت سازمان توسعه تجارت از امروز برای جانبازانی که پیش‌تر اقدام به ثبت درخواست برای خودروهای وارداتی کرده بودند، فعال خواهد شد.

سی و ششمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران از ساعت 12 امروز یکشنبه 17 تیرماه برگزار می شود.

آب موجود در مخازن سدها از ابتدای سال آبی تا 15 تیر ماه به 32.82 میلیارد متر مکعب رسیده است که رشد 9 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

مالیات بر مجموع درآمد یکی از اصلاح‌های ضروری در اقتصاد ایران است که می‌تواند منافع بسیاری در عادلانه شدن، ساده و بهینه شدن مالیات ستانی از اشخاص حقیقی باشد.

تکمیل 649 پروژه روبنایی و زیربنایی شهرهای جدید با 13.9 همت سرمایه‌گذاری، بخشی از عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید در 33 ماه دولت سیزدهم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: 25 درصد قبوض برق خانگی صادره در شهر تهران از ابتدای خردادماه، رایگان شده است.

مجری طرح تولید پراکنده برق منطقه‌ای تهران از افزایش ظرفیت عملی تولید نیروگاه‌های کوچک مقیاس در استان‌های تهران، البرز و قم تا پایان تیرماه به 300 مگاوات خبر داد.

سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای تهران از انجام عملیات فلشینگ و تخلیه بخشی از رسوبات مخزن سد لتیان خبر داد.

ربستان سعودی در سه‌ماهه اول سال 2024 شاهد افزایش 5.6 درصدی در جریان خالص سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (FDI) نسبت به مدت مشابه سال قبل بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: توسعه متوازن صنعت و تکمیل زنجیره ارزش یکی از راهبردهای این صنعت است و تا هفت سال آینده شاهد تکمیل زنجیره تولید محصولات پتروشیمی کشور خواهیم بود.