شنبه 14 مهر 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جشنواره «ایران آینده» را از امروز چهارشنبه 11 آبان در باغ کتاب تهران برگزار می‌کند.

به مناسبت روز سیزدهم آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نمایشگاه گروهی مجازی عکس و کاریکاتور با عنوان «حقوق بشر آمریکایی» در فضای مجازی برپا می‌شود.

قائم مقام مرکز راهبان مارونی لبنان در نشست نقد و بررسی کتاب «فلسفه اصلاح در اندیشه امام موسی صدر» اثر سیده رباب صدر گفت: بنیاد فلسفه اجتماعی و سیاسی امام موسی صدر بر تکثر است.

فراخوان ثبت نام برای حضور در غرفه ایران در شصتمین نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

اهواز - همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی 13 آبان در اهواز، پیکر مطهر یک شهید دوران دفاع مقدس تشییع و خاکسپاری می‌شود.

مجید کسایی گفت: مشترکات قرآن، انجیل و تورات برای بسیاری از اندیشمندان جذاب‌اند و اگر اختلافی را مشاهده کردند به پای تکمیل و تکامل می‌گذارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به هشتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب گفت: هر منطقه از کشور که کتاب وارد زندگی مردم شود، به همان اندازه شاهد پیشرفت و توسعه خواهیم بود.

کتاب «تنفس صبح» سروده قیصر امین پور همزمان با پانزدهمین سالروز فوت این‌شاعر انقلاب توسط انتشارات سروش به چاپ دهم رسید.

فرهنگسرای اندیشه نمایشگاه عفاف و حجاب «مَلِکا» را از امروز چهارشنبه 11 آبان برپا کرده است.

نماینده بنیاد سعدی در اسلام آباد به دو تن از دانشجویان ممتاز مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زبان‌های خارجی نومل در اسلام آباد بورس تحصیلی داد.

فرهنگسرای رسانه به مناسبت روز دانش‌آموز و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، پویش «دل نوشته‌ای برای آرتین» را برگزار می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله عباسعلی اختری را تسلیت گفت.

کتاب «خسته نباشید عمو قاسم» به قلم وتصویرگری مرحومه خدیجه بابایی ابرقویی به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران وارد بازار نشر می شود.

رمان ایرانی «ناکار» نوشته سهیلا سرحدی توسط نشر آداش منتشر شد.

کتاب «دنیای پنهان نفت» نوشته کِن سیلورستین با ترجمه پیروز اشرف توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

آگاهی از طریق کالاهای جانشین کتاب راه رفتن روی لبه تیغ است، هرآن ممکن است کسی که قدرت منطق و درک پایینی داشته باشد با خواندن عقاید و نظرات متفاوتی که در غیرکتاب پمپاژ می‌شود دچار سردرگمی شود.