شنبه 5 خرداد 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

برای رهن کامل واحد 70 متری در محدوده قصرالدشت به سرمایه 200 میلیون تومانی نیاز است.

گمرک به تاجران توصیه کرد که محموله های تجاری خود را به مرزهای دوغارون و ماهیرود ارسال نکنند.

نشست کارگروه رسیدگی به حادثه وقوع انفجار خط لوله انتقال نفت چشمه‌خوش به اهواز با حضور مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این منطقه برگزار شد.

سخنگوی صنعت برق گفت: با پایدار شدن وضعیت تولید برق حرارتی، میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از 50 هزار مگاوات گذشت، ولی کماکان واحد‌های برق‌آبی دچار محدودیت هستند.

دبیرکل کانون بانک‌ها وموسسات اعتباری تغییرات ساعات حضور کارکنان در تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری در استان تهران از روز شنبه مورخ 19 تیرماه 1400 را اعلام کرد.

وزیر نیرو گفت: هفته گذشته اوج بار 66 هزار و 245 مگاوات بوده و اکنون این رقم به 63 هزار و 300 مگاوات رسیده است؛ به‌عبارت دیگر حدود سه هزار مگاوات یا سه میلیون کیلووات ساعت مصرف را به کمک هموطنان کاهش دادیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از سال گذشته تا به امروز در مجموع حدود 215 هزار میلیارد تومان پروژه جدید افتتاح شده و یا کلنگ زنی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت» فرآیند واگذاری 6 هزار معدن به صورت قانونی و کاملا شفاف در سامانه ستاد (سامانه مربوط به مزایده‌ها و مناقصات دولت) انجام خواهد شد.

نرخ خرید دلار امروز 17 تیر 1400 در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی روند کاهشی داشته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: تردد در محور‌های برون شهری با رشد یک درصدی روبرو بوده است.

نرخ ارز بین بانکی امروز در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که 27 ارز با کاهش قیمت روبه رو شدند.

عضو «کمیسیون انرژی» مجلس با بیان اینکه ما از 7 سال گذشته باید به فکر امروز می‌بودیم، گفت: امروز هم اگر بخواهیم دست به ایجاد ظرفیت‌های جدید در حوزه برق بزنیم 3 الی 4 سال دیگر نتیجه آن را مشاهده خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک گفت: در بازار لاستیک آزاد وجود ندارد زیرا لاستیک با ارز نیمایی به فروش می‌رسد و در حال حاضر لاستیک مشتری ندارد و به علت نداشتن مشتری در انبار‌ها دپو می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهید علی چهار میری استان البرز با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار با حمایت از صنایع خرد خانگی و صنایع تبدیلی از برنامه‌های مهم این گروه جهادی، از ایجاد 240 شغل برای خانواده‌های نیازمند در شهر فردیس و کرج خبر داد.

شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد که کلیه واحدهای صنف و ستاد بانک‌ها در روز پنج شنبه 1400/4/17 تعطیل است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی پیامی به مناسبت هفته مالیات ضمن تبریک و تقدیر از عملکرد مؤدیان و کارگزاران سخت کوش نظام مالیاتی کشور بر بهبود پذیرش داوطلبانه مالیات توسط مؤدیان به عنوان یک رویکرد مشارکت جویانه تأکید کرد.