یک‌شنبه 27 خرداد 1403

نمی‌توانیم در مقابل ظلم بی حد و حصر استکبار ساکت بمانیم / جمهوری اسلامی دژی مستحکم برای امت اسلامی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نمی‌توانیم در مقابل ظلم بی حد و حصر استکبار ساکت بمانیم / جمهوری اسلامی دژی مستحکم برای امت اسلامی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میراحمدرضا حاجتی گفت: پیروزی‌های درخشان سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با دشمنان متجاوز استکبار و توانمندی آن‌ها در برقراری امنیت منطقه، نیرو‌های ایران را به قوایی الهام بخش برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، اعلام خبر کشته شدن فرمانده جوخه ترور موساد در حمله پهپادی به اربیل» از برخی منابع انگلیسی و عربی و تایید آزادی نفتکش ایران توسط سفیر ایران در یونان به اضافه هک شدن سامانه بورس تلاویو، تنها گوشه ای از پاسخ جبهه مقاومت به شرارتهای اخیر صهیونیستها و آمریکایی ها در منطقه است که نشان می دهد قدرت فعلی نظام اسلامی امروز از هر زمان دیگری بیشتر است و همراه با اقتدار است.

در این راستا حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: بار دیگر جمهوری اسلامی با این حرکات و عملیات های اخیرش نشان داد که دژی مستحکم برای امت اسلامی است.

وی افزود: پیروزی‌های درخشان سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با دشمنان متجاوز استکبار و توانمندی آن‌ها در برقراری امنیت منطقه، نیرو‌های ایران را به قوایی الهام بخش برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل کرده است.

حجت الاسلام حاجتی گفت: پیروزی‌های درخشان سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با دشمنان متجاوز استکبار و توانمندی آن‌ها در برقراری امنیت منطقه، نیرو‌های ایران را به قوایی الهام بخش برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: تجربه نشان داده است که هرگاه دشمنان کوچکترین تعدی به کشورمان کردند، سیلی محکمی خورده اند به همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن دررو تمام شده است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) بیان کرد: همه باید بدانند به خیال دشمنان نظام جمهوری اسلامی توقیف نفت کش ایران به وسیله دولت ضعیف یونان و ترور شهید صیاد خدایی و چه حوادثی از این قبیل برای تضعیف اقتدار ایران است که در این روزها ما مشاهده کردیم در مقابل این توطئه های پی در پی دشمن هم دستگاه دیپلماسی ما و هم نیروهای مسلح و دریادلان ما در عرصه دریا یک جواب بسیار محکم به اینها دادند.

وی ادامه داد: توقیف دو نفتکش یونانی و برخوردی که سازمان انرژی هسته ای ما در رابطه با قطع نامه حکام آژانس انرژی اتمی داشت و همچنین برخوردی که محور مقاومت با مسئول جوخه های ترور رژیم صهیونسیتی در شمال عراق در اربیل داشت نشان داد که جبهه مقاومت و در راس آن ایران اسلامی در مقابل توطئه های رژیم صهیونیستی و در نهایت جریان صهیونیستی تسلیم نخواهد شد.

استاد حوزه های علمیه خوزستان عنوان کرد: آن راهبردی که امام بزرگوار بیش از 60 سال گذشته برای نهضت اسلامی تعیین کردند از بین رفتن و از بین بردن غده سرطانی رژیم نامشروع اسراییل بوده هنوز هم با قدرت خودش وجود دارد اما با این تفاوت که اگر روزی تنها خمینی کبیر بود که این پرچم را به اهتزاز در آورد، امروز این امت پیگیر عملیاتی کردن این راهبرد بزرگ از بین بردن غده سرطانی چرکین رژیم صهیونسیتی است.

وی ادامه داد: اگر تا دیروز شعار مرگ بر اسرائیل فقط در خیابان های تهران به مناسبت روز قدس به گوش می‌رسید امروز در قلب سرزمین های اشغالی هم این شعار طنین انداز شده است و اگر تا دیروز راه مقابله با رژیم صهیونسیتی فقط شعار دادن و ابراز مخالفت بود امروز درسرزمین های اشغالی و نوار غزه موشک های محور مقاومت که مولود همت و از خودگذشتگی سردار دلها قاسم سلیمانی، لرزه بر اندام رژیم انداخته و ارکان آن را متزلزل کرده است.

این استاد حوزه گفت: ما نمی‌توانیم در مقابل ظلم بی حد و حصر به امت اسلامی ساکت بمانیم و این راهی است که انبیا و اولیا پیش روی ملت مسلمان گذاشته اند و اما شبهه ای وجود دارد که ما می توانیم چه کاری با رژیم صهیونسیتی و کشوری که از مرزهای ما هزاران فرسنگ فاصله دارد، داشته باشیم؟ این شبهه جوابش مشخص است اساس تاسیس رژیم صهیونیستی برای تجزیه کشورهای منطقه است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) ادامه داد: اگر نبود این راهبردی که امام کبیر ارایه کردند اگر نبود رهبری امام خامنه ای، امروز خبری از ایران اسلامی نبود حتی کسانی که می گویند مذهبی نیستیم اعتقاد دینی نداریم باید متوجه باشند که عدم توجه به این راهبرد عظیم جمهوری‌اسلامی به معنای عدم توجه به تمامیت ارضی کشورهای اسلامی به ویژه ام القرای کشورهای اسلامی ایران بزرگ و سرافراز است.

وی گفت: حزب الله لبنان، نیرو‌های جهادی فلسطین، ارتش مردمی سوریه، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن با الهام از تفکر، راهبردها، سازماندهی و تاکتیک‌های نظام جمهوری اسلامی، افسانه شکست ناپذیری آمریکا و رژیم صهیونیستی را باطل کردند و بزرگترین حماسه‌های افتخار آمیز را برای کشورهایشان آفریده اند.

حجت الاسلام حاحنی عنوان کرد: شکست روزافزون و عنقریب رژیم صهیونسیتی پرواضح و مشخص است زیرا محور مقاومت در منطقه شکل گرفته و امروز در کنار ایران اسلامی چندین ارتش مجرب وجود دار از تنگه باب المندب عزیزان انصار الله و متحدینشان و شرق دریای مدیترانه و شمال مرزهای اشغالی یعنی لبنان در جولان روسیه تا شرق دریای مدیترانه، نوار غزه همه و همه یک مطلب را تاکید می‌کنند و آن هم نابودی رژیم صهیونسیتی است که انشالله به منصه ظهور خواهد رسید.

انتهای پیام /