یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهوری روسیه و جمهوری آذربایجان درباره روابط دوجانبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به احتمال اقبال رای‌دهندگان به کاندیداهای راستگرا در انتخابات ماه ژوئن آتی تعیین کرسی‌های پارلمان اروپا، هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیویورک تایمز ادعا کرد، پوتین اخیرا با استفاده از دیپلماسی از طریق درهای پشتی این پیام متفاوت را داده که برای توافق کردن آمادگی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیو. ز: نشریه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد که رئیس جمهور روسیه دست کم از ماه سپتامبر تاکنون از طریق چند واسطه پیام داده که آماده توافق بر سر آتش‌بس برای جنگ اوکراین از جمله با متوقف شدن درگیری‌ها در محل خط تماس فعلی در این کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت که رئیس‌جمهور روسیه به سران کشورهای «غیردوست» سال نو میلادی را تبریک نخواهد گفت و فقط «دوستان و متحدان روسیه» چنین پیامی را دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین بدون ذکر جزئیات گفت: رئیس‌جمهور پوتین پیام تبریکش را به کشورهای غیردوست ارسال نخواهد کرد. فقط کشورهای دوست این پیام را دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناظران بر این باورند که انفعال واشنگتن در ارائه کمک های نظامی به اوکراین، زمینه ساز شکست این بازیگر در برابر روسیه خواهد شد؛ رخدادی که در سطح جهانی پیامدهای منفی را به دنبال خواهد داشت و بازیگرانی چون چین را برای حمله به تایوان جسورتر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین گزارش از ماجرای سقوط هواپیمای رهبر گروه واگنر و مرگ او همراهانش توسط وال‌استریت ژورنال منتشر شد. طبق ادعای این گزارش انگشت اتهام به سمت متحد و معتمد دیرینه پوتین نشانه گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به تحولات جنگ اوکراین به بررسی چالش‌های روسای جمهوری اوکراین و روسیه پرداخته و موقعیت آن‌ها را نسبت به سال گذشته با یکدیگر مقایسه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اولین گزارش از ماجرای مرگ رهبر گروه واگنر، وال‌استریت ژورنال انگشت اتهام را به متحد و معتمد دیرینه پوتین نشانه رفته است. در اولین گزارش از ماجرای مرگ رهبر گروه واگنر، وال‌استریت ژورنال انگشت اتهام را به متحد و معتمد دیرینه پوتین نشانه رفته است. وال‌استریت ژورنال گزارش داد که ترور یوگنی پریگوژین، فرمانده جنگ‌طلب واگنر در سانحه‌ای هوایی توسط نیکولای پاتروشف، دوست نزدیک ولادیمیر پوتین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اولین گزارش از ماجرای مرگ رهبر گروه واگنر، وال‌استریت ژورنال انگشت اتهام را به متحد و معتمد دیرینه پوتین نشانه رفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تجزیه و تحلیل یک بانک سوئیسی نشان می‌دهد که روسیه در سال 2022 با وجود آغاز جنگ علیه اوکراین ثروتمندتر شده، در حالی که آمریکا و اروپا چندین تریلیون دلار در آن سال ضرر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیپلمات ارشد روسیه تهدید کرد اگر آمریکا دارایی‌های این کشور را مصادره کند، احتمال قطع روابط 2 کشور وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین امروز شنبه به صورت تلفنی رایزنی کردند. به گزارش این خبرگزاری، در این تماس تلفنی در خصوص اقدامات مسکو به منظور کمک به حل و فصل درگیری‌ها و ارسال بی وقفه کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه گفتگو شد. همچنین، رئیس جمهور روسیه و رئیس تشکیلات خودگران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به احتمال توقیف دارایی‌های کشورش در یک بانک آلمانی به تندی از برلین انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرملین امروز جمعه اعلام کرد که پوتین و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تشدید تنش‌ها در درگیری های غزه تلفنی گفت‌وگو کردند.