یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، "آلکسی دانیلوف"، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین شب گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی، اعلام کرد که تمامی اوکراینی‌ها بدون استثنا باید در درگیری نظامی با روسیه شرکت کنند. وی گفت: «این مسئله باید درک شود آرامشی که در یک زمان خاص وجود داشت که اعتقاد بر آن بود که جنگ منحصراً مربوط به نیروهای مسلح کشور است و بقیه مردم می توانند زندگی عادی خود را داشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل ارتش روسیه در نشستی در خصوص همکاری‌های نظامی مسکو با پیونگ یانگ گفت: «همکاری فعال و همه‌جانبه با کره شمالی ایجاد شده است».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخاباتی ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور کنونی روسیه برای شرکت در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری این کشور در اسفندماه 1402 در مسکو آغاز به کار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخاباتی ولادیمیر پوتین برای شرکت در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری این کشور در اسفندماه 1402 در مسکو آغاز به کار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور لهستان با تاکید بر عضویت اوکراین در ناتو و اتحادیه اروپا گفت که اگر این کشور عضو این ائتلاف و بلوک شود، لهستان «یک شریک قدرتمند نظامی دیگر» به دست خواهد آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هفته نامه اشپیگل از رسوایی سیاسی در فرانسه و حمایت امانوئل ماکرون، رئیس جمهور این کشور از ژرار دوپاردیو، بازیگر معروف فرانسوی در برابر اتهامات تجاوز جنسی علیه وی خبر داد. به گفته ماکرون فرض بی گناهی نیز وجود دارد: امانوئل مکرون از بازیگر ژراردوپاردیو دفاع کرده و گفت: علیرغم اتهامات تجاوز علیه این بازیگر، نباید تعقیب و گریز برای این بازیگر وجود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه معتقد است که در ایالات متحده و برخی کشورهای اروپایی در مورد سرنوشت آینده اوکراین تردیدهایی وجود دارد. ماکرون در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: ما احساس می‌کنیم که تعدادی از برخی کشورهای اروپایی مانند آمریکایی‌ها در خصوص لزوم ادامه تخصیص منابع مالی و به طور کلی در مورد آینده اوکراین شروع به تردید کرده‌اند. در این راستا،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین و بحران غزه هشدار داد که اروپا در خطر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به ممنوعیت قانونی کی‌یف بر مذاکرات با روسیه اعلام کرد: فرمول صلح کی‌یف مهمل است زیرا آنها بدون روسیه آن را تدوین کرده‌اند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین طی نشست خبری در کرملین در واکنش به اظهارات رئیس جمهور اوکراین مبنی بر اینکه قرار نیست مذاکراتی انجام شود، گفت که اصولا هیچ مبنا و زمینه‌ای برای مذاکرات صلح با کی‌یف وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این قانون ملزم به لغو برخی مفاد قرارداد‌هایی است که شامل مالیات مضاعف بر درآمد و دارایی با "کشور‌های غیردوست" روسیه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر روسیه در جریان سفر به چین و دیدار با رئیس جمهوری این کشور روابط بین دو طرف را در عالی‌ترین سطح خود دانسته و خواستار تقویت همکاری‌های اقتصادی و دیپلماتیک شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادگاهی در لهستان، 14 عضو یک شبکه جاسوسی را به اتهام «تدارک اقدامات خرابکارانه و فعالیت‌های اطلاعاتی به نفع روسیه» محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ولادیمیر پوتین» آژانس های امنیتی روسیه را موظف کرد تمامی تلاش‌های سرویس‌های اطلاعاتی غرب برای بی‌ثبات‌سازی اوضاع داخلی کشورش را خنثی کنند.