یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعاملات اخیر رهبران حوزه خلیج فارس و پوتین موجب تحلیل‌های متفاوت در رسانه‌های بین‌المللی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین آخرین کنفرانس خبری سال 2023 را درحالی برگزار کرد که هنوز چشم‌انداز روشنی برای ادامه کمک‌های آمریکا و اتحادیه اروپا به این کشور جنگ‌زده وجود ندارد و با آگاهی نسبت به این موضوع تاکید کرد که «هیچکس نمی‌داند جنگ اوکراین چه زمانی به اتمام خواهد رسید.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد، روسیه آماده گفت‌وگو با اوکراین، آمریکا و اروپا درباره آینده اوکراین است، البته اگر آنها بخواهند.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین در جلسه‌ای با حضور مقامات ارشد دفاعی روسیه گفت: «آن‌هایی که در اوکراین، اروپا و آمریکا علیه روسیه موضع خصمانه دارند آیا واقعا می‌خواهند با روسیه مذاکره کنند؟ بگذار مذاکره کنند. ولی ما این کار را برمبنای منافع ملی خود انجام خواهیم داد. آنچه را که متعلق به ماست رها نخواهیم کرد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رییس جمهور اوکراین، «ولادیمیر زلنسکی» اعلام کرده است که ارتش این کشور خواستار بسیج صد‌ها هزار اوکراینی برای تکمیل نیرو‌های کی‌یف در مقابله با جبهه روسیه است. رییس جمهور اوکراین گفت که فرماندهی نظامی اوکراین پیشنهاد بسیج 450 تا 500 هزار نفر را داده است، اما به گفته او برای حمایت از این پیشنهاد به استدلال‌های بیشتری...

وب‌گاه عصر ایران

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز سه شنبه گفته که مسکو در حال ارتقاء زرادخانه اتمی خود است و نیروهای راهبردی اتمی خود را در بالاترین سطح آمادگی نگه می‌دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با ادامه تنش‌ها در دریای سرخ، بهای نفت امروز بیش از 2 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه‌شنبه گفت که این کشور در حال رایزنی با قطر در خصوص از سرگیری عملیات آزادسازی امن اُسرا در غزه است. وی گفت: «شبانه روز در تلاش برای آزادی گروگان‌های انگلیسی به صورت امن هستیم». سوناک اضافه کرد: «نمی‌خواهیم درگیری بین اسرائیل و غزه حتی یک لحظه بیش از آنچه لازم است طول بکشد». نخست وزیر انگلیس اضافه کرد: «حوثی‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی از آمادگی این رژیم برای آتش‌بس دیگر در نوار غزه خبر داد. وی که این سخنان را در جریان دیدار سفرای کشور‌های خارجی در تل‌آویو مطرح می‌کرد، گفت: «تل آویو آماده ایجاد آتش‌بس انسانی دیگر در راستای اجازه آزادی ربوده شدگان بیشتر است». پیشتر نیز سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه بن زوی در مصاحبه با شبکه روسیا -24 گفت در مجموع...

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه فرمان لغو توافق‌نامه های مالیاتی با «کشورهای غیردوست» را امضا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در دیدار طولانی با کارمندان وزارت دفاع روسیه گفت: «ایالات متحده از نزدیک شدن روسیه به اروپا بسیار نگران بود، اما مسکو قرار نبود با اروپا بجنگد و اکنون نیز قصدی نخواهد داشت».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین در دیدار طولانی با کارمندان وزارت دفاع روسیه گفت: ایالات متحده از نزدیک شدن روسیه به اروپا بسیار نگران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: به‌زودی با رییس جمهور روسیه دیدار و اعلام خواهم کرد که کریدور غلات به هر نحوی به کارش ادامه دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آمریکا در موضع‌گیری جدیدی هشدار داده است که جاه‌طلبی‌های کشور روسیه به اوکراین ختم نشده و فراتر از این خواهد رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان اعلام کرد در صورتی عضویت سوئد در ناتو توسط پارلمان ترکیه تصویب میشود که کنگره آمریکا با درخواست ترکیه برای خرید جنگنده‌های اف -16 موافقت کند.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: به طور کلی فعالیت ناتو به شدت افزایش یافته است. نیروهای آمریکایی از جمله با ناوگان هواپیمایی نزدیک مرزهای روسیه مستقر شده اند.