یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه خبر آنلاین

الکساندر سوتکاف، دانشمند آب‌شناس روسی، بعد از اینکه هوش مصنوعی او را قاتل معرفی کرد، 10 ماه به زندان افتاد.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه یا یک کشور مستقل خواهد بود یا اصلاً وجود نخواهد داشت و مانند برخی کشورها نیست که در ازای یک تکه سوسیس از حاکمیت خود دست بکشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه یا یک کشور مستقل خواهد بود یا اصلاً وجود نخواهد داشت و مانند برخی کشور‌ها در ازای سوسیس از حاکمیت خود دست بکشد. پوتین که در کنگره حزب «روسیه واحد» در مسکو سخنرانی می‌کرد، افزود: دولت روسیه دارای حاکمیت و در نتیجه یک دولت واقعاً ملی خواهد بود. ارتش تمام تلاش خود را برای محافظت از روسیه انجام خواهد...

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه مدعی شد که بمباران خطوط لوله گاز نورد استریم به احتمال زیاد توسط ایالات متحده یا کشوری که به دستور آن عمل می‌کند، صورت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه مدعی شد که بمباران خطوط لوله گاز نورد استریم به احتمال زیاد توسط ایالات متحده یا کشوری که به دستور آن عمل می‌کند، صورت گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با نسخه‌ای از خود که توسط هوش مصنوعی ساخته شده بود، برای مدت کوتاهی گپ زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به‌تازگی پاریس را مقصر تار شدن روابط روسیه - فرانسه دانست؛ موضوعی که امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه را وادار به واکنش کرد. ماکرون پس از جلسه‌ای در بروکسل، مدعی شد که عملیات نظامی روسیه در اوکراین گفتگو و تبادل نظر را «عملا غیرممکن» کرده، اما او مایل است که برای پایان بخشیدن به جنگ اوکراین،...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گفت که تلاش این کشور برای افزایش قدرت دریایی و حضور در آب‌های مهم جهان ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز در مراسم معرفی دو زیردریایی هسته‌ای جدید کشورش حاضر شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکنون روس‌ها پس از هندی‌ها دومین گروه بزرگ بازدیدکنندگان خارجی از امارات را تشکیل می‌دهند. زندگی روس‌ها در امارات به حدی محبوب شده که در روسیه یکی از آهنگ‌های محبوب روز ترانه‌ای تحت عنوان "من در دبی هستم... آه، من ثروتمند هستم و پنهان نمی‌کنم" است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسمی از ناوهای جدید این کشور مجهز به سوخت هسته‌ای که قرار است در اقیانوس آرام به کار گرفته شوند، رونمایی کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسمی از ناوهای جدید این کشور مجهز به سوخت هسته‌ای که قرار است در اقیانوس آرام به کار گرفته شوند، رونمایی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه در مراسم به آب انداختن دو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هیل، پایگاه خبری وابسته به کنگره آمریکا طی مطلبی با موضوع «ایران و دریای سیاه» نوشت: بازار‌های پرسودی در سراسر منطقه دریای سیاه در برابر ایران قرار دارد. این کشور همچنین فرصت‌های خوبی برای گسترش همکاری استراتژیک با روسیه می‌بیند، این در حالی است که با احتمال حرکت آمریکا به‌سمت سیاست بازگشت به درون از سال 2025 مواجه هستیم. ولیسلاوا پترووا معاون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه در سفری که به امارات داشت با رئیس این کشور دیدار و از افزایش همکاری‌های تجاری و سیاسی خبر داد.

وب‌گاه الف

پایگاه خبری وابسته به کنگره آمریکا با اشاره به توسعه روابط ایران با منطقه دریای سیاه نوشت: ایران با دو عضو ناتو و اتحادیه اروپا در این دریا ارتباط برقرار کرده و در حال گسترش روابط اقتصادی با ترکیه، آذربایجان و ارمنستان است.