سه‌شنبه 8 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه گفت: غربی‌ها از توافق غلات به عنوان ابزاری برای «باج گیری سیاسی» استفاده می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

کاخ کرملین روز دوشنبه اعلام کرد که قرارداد غلات اوکراین به پایان رسید و اگر شرایط آن برآورده شود، مسکو پوتین به توافق بازخواهد گشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یوگنی پریگوژین فرمانده گروه واگنر امروز برای اولین بار بعد از شورش ناکام علیه روسیه در انظار ظاهر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«یوگنی پریگوژین»، فرمانده گروه خصوصی نظامی واگنر هستند او امروز چهارشنبه برای اولین بار بعد از شورش ناکام علیه روسیه در انظار ظاهر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یوگنی پریگوژین فرمانده گروه واگنر بعد از چند روز بالاخره امروز چهارشنبه در انظار عمومی ظاهر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسکوف به رسانه‌های روسیه گفت پوتین علی‌رغم حضور از راه دور در نشست سران بریکس نقش «فراگیری» در آن خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از طریق ویدیو کنفرانس در اجلاس سران گروه بریکس در آفریقای جنوبی شرکت خواهد کرد. این خبر را دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین ساعاتی بعد از آن اعلام کرد که آفریقای جنوبی مدعی شد رئیس‌جمهور روسیه در آن اجلاس شرکت نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه به کشتی‌های عازم بنادر اوکراین از مسیر «دریای سیاه» هشدار داد که اهداف نظامی بالقوه محسوب می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین به‌خاطر حکم دادگاه لاهه، درصورت سفر به آفریقای جنوبی بازداشت می‌شود. این چالشی بود برای برگزاری نشست بریکس. حالا رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی راهی برای این مشکل پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور سابق آمریکا بارها ادعا کرده که ظرف 24 ساعت آینده در اوکراین برای برقراری صلح میانجیگری خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده ادعا کرد که می تواند مسکو و کی‌یف را متقاعد کند که برای حل این بحران به توافق برسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: واشنگتن به اختراع ایده‌های جعلی در مورد مذاکرات پشت پرده میان ایالات متحده و روسیه پیرامون اوکراین ادامه می‌دهد تا جنجالی را در میان کشورهای جهان جنوب ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه هرگونه مذاکرات محرمانه با آمریکا درباره اوکراین را تکذیب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، کاخ کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در پانزدهمین نشست سران بریکس در آفریقای جنوبی شرکت نخواهد کرد. شبکه راشا تودی به نقل از مقامات کاخ کرملین گزارش داد که پوتین به آفریقای جنوبی برای شرکت در نشست بریکس سفر نخواهد کرد و سرگئی لاروف وزیر خارجه این کشور به جای پوتین در این نشست حاضر خواهد شد. کرملین جزئیات بیشتری درباره لغو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آفریقای جنوبی قرار است ماه آینده میزبان اجلاس کشورهای بریکس - برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی تأیید کرده است که براساس یک توافق دو جانبه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشست بین‌المللی ماه آینده در این کشور شرکت نخواهد کرد.