جمعه 4 آبان 1403

پروازهای برگشت حجاج ایرانی از امروز آغاز شد

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
پروازهای برگشت حجاج ایرانی از امروز آغاز شد
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، بر اساس اعلام شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران عملیات رفت زائران ایرانی از 24 اردیبهشت تا 21 خرداد ماه سال جاری انجام شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات بازگشت حجاج نیز از امروز اول تیرماه آغاز تا 21 تیرماه ادامه خواهد داشت.

امروز 3 پرواز به فرودگاه مشهد، 3 پرواز به فرودگاه تبریز،3 پرواز به فرودگاه اهواز و 2 پرواز به فرودگاه کرمان انجام خواهد شد و در مجموع 18 فرودگاه اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان عملیات بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی را خواهند داشت.

عملیات بازگشت حجاج ایرانی از این فرودگاه‌ها تا روز 21 تیرماه ادامه خواهد داشت و اولین پرواز بازگشت به فرودگاه کرمان و آخرین پرواز نیز به فرودگاه ارومیه خواهد بود.

18 فرودگاه یاد شده هم اکنون برای اجرای عملیات بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی آماده هستند و اقدامات مورد نیاز جهت تسهیل عملیات بازگشت حجاج ایرانی در این فرودگاه‌ها انجام شده است. در عملیات بازگشت حجاج به کشورمان در مجموع 10 هزار و 974 نفر به فرودگاه مشهد، 4097 نفر به فرودگاه تبریز، 3630 نفر به اهواز و 2662 نفر به فرودگاه کرمان و همینطور دیگر فرودگاه‌های کشور پرواز خواهند داشت.