شنبه 15 اردیبهشت 1403

کاخ سفید برای ازسرگیری حمایت‌های مالی از آنروا شرط گذاشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
کاخ سفید برای ازسرگیری حمایت‌های مالی از آنروا شرط گذاشت

اقتصادنیوز: هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن برای ارائه مجدد کمک‌های مالی به آنروا باید «تغییراتی ملموس» را در این سازمان مشاهد کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جان کربی روز سه‌شنبه در اظهاراتی با اشاره به بررسی نتایج تحقیقات درباره آنروا گفت: آنچه که هم‌اکنون اهمیت دارد، اصلاحاتی است که این سازمان می‌خواهد انجام دهد.

خبر مرتبط ابراز امیدواری سخنگوی گوترش برای از سرگیری حمایت‌های مالی از آنروا

اقتصادنیوز: سخنگوی گوترش اعلام کرد که سازمان ملل امیدوار است کمک‌های مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) از سرگرفته شود.

وی ادامه داد: کمک‌های مالی ما تعلیق یافته و برای تغییر این مسئله، ما باید پیشرفت‌های ملموسی را احساس کنیم.

جان کربی در بخش دیگری از سخنان خود با طرح این ادعا که جنبش حماس از بیمارستان‌ها در غزه به عنوان مراکز فعالیت خود استفاده می‌کند، تاکید کرد که واشنگتن نمی‌خواهد بیمارستان‌ها به محل درگیری بدل شوند.

وی همچنین عنوان کرد که همگی آمریکایی‌ها حق اعتراض کردن را دارند اما هجوم به دانشجویان یهودی عملی ضدصهیونیستی بوده و بایدن مخالف اوج‌گیری این رفتارها است.

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، 108 دانشجو را دستگیر و چادرهای تجمع کنندگان را جمع کرد.

یک تحقیق مستقل از آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی به ریاست کاترین کولونا، وزیر خارجه سابق فرانسه، ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره این نهاد بین المللی را رد کرد.

نتایج تحقیق نشان دهنده «بی طرفی» این نهاد بین‌المللی است و می‌گوید که رژیم صهونیستی مدرکی برای ادعاهای خود در مورد برخی از کارکنان این آژانس ارائه نکرده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
کاخ سفید برای ازسرگیری حمایت‌های مالی از آنروا شرط گذاشت 2