پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید دانشمند هسته‌ای کشور دکتر مجید شهریاری را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید مجید شهریاری را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

محسن سهندی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان گفت: در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی در استان زنجان آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جریان فکری، عملی و انقلابی این دو شهید باید الگوی امروز دولتمردان و خدمتگزاران نظام اسلامی باشد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید مجید شهریاری را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

میناخانی جانشین پلیس راه استان زنجان از برخورد دو دستگاه اتوبوس و پژو پارس با یکدیگر در زنجان خبرداد و گفت: این حادثه 26 مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین مناسب مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، یکی از موضوعات و محورهای اصلی خدمت‌رسانی مد نظر دولت است، گفت: فردی به عنوان استاندار باید معرفی شود که شاهد ارتقای اقتصادی استان باشیم.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (منتهی به 3 شهریور) گفت: در هفته گذشته 180 میلیون و 778 هزار و 212 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی درگذشت مادر شهید مجید شهریاری را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی درگذشت مادر شهید شهریاری را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا

علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت مادر شهید شهریاری را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

حاجیه خانم قمرتاج زینعلی، مادر گرامی دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، شهید دکتر مجید شهریاری درگذشت.

وب‌گاه فرارو

قزلباش با بیان اینکه برخی افراد نقش گمراه کردن و آسیب زدن به سلامت مردم را برعهده گرفته‌اند، افزود: این افراد سعی می‌کنند با ارائه مطالب غیر واقعی و به تاخیر انداختن واکسیناسیون ظلم بزرگ در حق افرادی که امکان بهتری برای حفاظت از خود داشتند، را مرتکب می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

این افراد پس از انجام این فرآیند و به دست آوردن دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن همراه قربانی و از طریق به دست آوردن اطلاعات کارت بانک فریب خوردگان نسبت به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آنان اقدام می‌کردند.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: باید به دولت جدید فرصت داده شود تا برنامه‌هایی که کابینه اعلام کرده و مجلس هم به همان برنامه‌ها رای داده را بتوانند، عمل کنند.

خبرگزاری مهر

انتخاب ضرغامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی با رای اعتماد بالای مجلس، امضای تفاهمنامه برای برگزاری اکسپوی دبی، به مزایده گذاشتن بناهای تاریخی خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.