پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه عمرها کوتاه و فرصت خدمت، کوتاه‌تر است، گفت: خوشا به حال کسانی که فرصت خدمت را غنیمت می‌دانند و حداکثر استفاده را برای خدمت به جامعه و رفاه حال مردم می‌کنند.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: در طول 43 سال گذشته پیشرفت‌های بسیار خوبی در کشور داشته‌ایم که حقانیت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا ثابت کرده‌ایم و این پیشرفت‌ها قابل قیاس با اول انقلاب نیست.

خبرگزاری دانا

دبیر اجرایی جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم نگاتیو سرخ از 2 اردیبهشت آغاز شده و 10 شهریور، آخرین مهلت ارسال آثار است.

وب‌گاه عصر ایران

شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بالای 90 درصد می‌توانند از ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن جلوگیری کنند.

خبرگزاری دانا

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان متوقف نشده و روند اجرای آن‌ها ادامه دارد.

خبرگزاری دانا

افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون در استان چهار سد و یک بند انحرافی در دست احداث است گفت: سد مراش از جمله سد‌های در دست احداث بوده که تکمیل این سد آب آشامیدنی 122 روستا دندی تامین می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخرین ماه تابستان 1400 درحالی آغاز شد که بسیاری از کارشناسان نسبت به روند صعودی آمارها در پیک پنجم نگرانند و احتمال شکست رکوردهای تازه در دومین هفته از این ماه را دور از انتظار نیست.

خبرگزاری دانا

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: تمام بیماران پیوند کلیه و دیالیزی این انجمن تحت واکسیناسیون کرونا قرار گرفته و 2 دوز واکسن خود را تزریق کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در حال حاضر، فعالیت‌های دانشگاه بوخوم در معدن چهرآباد، تعطیل شده است.

خبرگزاری دانا

در آیین تجلیل از هیئات مذهبی استان زنجان که پروتکل‌های بهداشتی ایام محرم را به طور کامل رعایت کرده بودند برگزار شد نسبت به رعایت دقیق پروتکل‌ها در کنار تلاش کادر بهداشت و درمان برای کنترل بیماری کرونا تاکید شد.

خبرگزاری دانا

رحمنی معاون بازرگانی اداره غله استان زنجان گفت: گندم مورد نیاز استان تا پایان امسال از کشاورزان خریداری شده و نیمی از گندم مورد نیاز استان از طریق واردات تامین خواهد شد.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای ملی زیتون با اشاره به اینکه امسال وضعیت تولید زیتون در طارم بسیار مناسب است گفت: براساس برآوردهای انجام شده میزان تولید زیتون در استان زنجان به 40 هزار تن می‌رسد.

خبرگزاری مهر

صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، 40 مجموعه تاریخی را در 13 استان از جمله مجموعه هگمتانه و قلعه ناصری را به مزایده گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

پس از اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا در استان زنجان متهمان مورد شناسایی قرار گرفتند و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در محل سکونت خود دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجتماعی پلیس فتا از متلاشی شدن باند سه نفره ارسال پیامکهای جعلی تحت عنوان ابلاغ شکوائیه قضائی خبر داد که مترصد کلاهبرداری از هموطنان بودند.

خبرگزاری دانا

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری سه متهم که اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی از سوی سامانه ثنا می‌کردند، خبر داد.