پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایسنا

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از متلاشی شدن یک باند سه نفره " ارسال پیامک‌های جعلی تحت عنوان ابلاغ شکوائیه قضایی " که مترصد کلاهبرداری از هموطنان بودند؛ خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و انهدام یک باند سه نفره «ارسال پیامک‌های جعلی تحت عنوان ابلاغ شکوائیه قضایی» که مترصد کلاهبرداری از هموطنان بودند؛ خبر داد. معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: اعضای این باند سه نفره با ترفند ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیات قضائی در پوشش سامانه ثنا قوه قضائیه حاوی لینک...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری ارسال کنندگان پیامک جعلی سامانه ثتا قوه قضاییه خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در حال حاضر، تمام تمرکز کانون بر روی کارگاه‌های تخصصی و پایدارسازی اعضا است تا پس از ریشه‌کن شدن ویروس کرونا بتوانیم فعالیت‌ها بیشتری را ادامه دهیم.

خبرگزاری دانا

مهرداد سلطانی، معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به وضعیت پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان گفت: قول افتتاح بخش غربی ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان تا هفته دولت محقق نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اختلاف 40 میلیاردی در زنجان قبل از تشکیل پرونده در محاکم به سازش منتهی شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کل دادگستری استان زنجان از سازش در یک پرونده 40 میلیارد ریالی خبر داد.

خبرگزاری دانا

پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: بسیاری از مردم و هئیت‌های مذهبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

خبرگزاری دانا

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به تشدید محدودیت تردد تا پنجم شهریورماه در زنجان گفت: زنجان در شرایط قرمز است و خودروهایی غیربومی که به طرح محدودیت توجه نمی‌کنند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

خبرگزاری دانا

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: ادارات و بانک‌های استان که طبق مصوبات ستاد ملی کرونا از 25 مرداد تعطیل شده بودند از فردا (یک‌شنبه 31 مرداد) فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

خبرگزاری مهر

کابینه پیشنهادی سیزدهم در حالی طی هفته پیش رو در مجلس موردبررسی قرار می‌گیرد که وجود نگاه جزئی به مطالبات استان‌ها و شهرستان‌ها در کنار کلی‌نگری به مسائل کشور مورد تأکید نمایندگان است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: متاسفانه وقتی مزاج جامعه بر اثر تبلیغات منفی، تغییر پیدا کند، جای حق و باطل نیز تغییر کرده و شهادت جگوگوشه پیامبر و مصائب وارده بر اهل بیت (ع) را برای خود سبب افتخار می‌دانند.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام، جامعه‌ای می‌خواهد که دل‌ها در آن جامعه به هم نزدیک باشد و برای همدیگر بتپد، گفت: حضرت امام حسین (ع) خون قلب خود را برای بندگان خدا داد چون نگران دین بندگان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، وبیناری با عنوان کاربرد‌های صنعتی فناوری نانو ویژه نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان زنجان برگزار شد. ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری از برگزاری این رویداد حمایت کرد. در این وبینار، کاربرد‌های عملی و صنعتی فناوری نانو و دستاورد‌های شرکت‌های فناور کشور در حوزه‌های تخصصی به‌ویژه کشاورزی، صنایع غذایی و بسته‌بندی،...