یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: احداث نیروگاه زنجان 2 با سرمایه‌گذاری بیش از 50 هزار میلیارد ریال به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه برق استان زنجان در دست اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدلله الحسین (ع) اقلام ویژه مورد نیاز هیات‌های مذهبی در این استان با اجرای طرح ویژه ماه محرم و صفر توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب زنجان، گفت: دشمن شناسی یکی از مهمترین درس‌های نهضت عاشورا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پدر شهیدان ذبیح‌الله و عبادالله نجفلو از شهدای گرانقدر این استان، پس از سال ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان، به شهیدانش پیوست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: پرونده خرید تضمینی کلزا از کشاورزان این استان با خرید 517 تن از این دانه روغنی، بسته شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته سربازان بی‌سواد و کم سواد تحت پوشش سوادآموزی قرار می‌گیرند که این اقدام به ارتقای نرخ در این بخش منتهی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از جریمه یک میلیارد و 800 میلیون ریالی برای یک شرکت به دلیل گرانفروشی مواد ضدعفونی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باشگاه‌های ورزشی این استان به دلیل پیشگیری از ابتلای ورزشکاران و مربیان به ویروس کرونا، همچنان تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - در سال تحصیلی 99- 1400 کرایه سرویس مدارس زنجان 19 تا 33 درصد تعیین و تایید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان با میزان دمای هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان دومین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان گفت: این بانک چهار هزارو 890 میلیارد ریال بهای گندم از بابت خرید تضمینی این محصول راهبردری را به حساب گندم‌کاران استان واریز کرد.

خبرگزاری دانا

زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی شناخته شده و آوازه عزاداری و دلدادگی مردم این خطه به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نه تنها استان و کشور را فرا گرفته بلکه از مرزهای بین‌المللی نیز عبور کرده و سالانه میهمانان زیادی برای شرکت در عزاداری پرشور مردم زنجان به این شهر سفر می‌کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: از سال 92 تاکنون این صندوق از حدود هفت هزار و 974 مورد شغل، با پرداخت 173 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات صیانت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: اقداماتی که طی چند سال گذشته در استان انجام گرفته نشان می‌دهد در مقایسه با شاخص‌ها و آمارهای چهار پنج سال گذشته، زنجان پس از اصفهان و هرمزگان بیشترین رشد اقتصادی را در بین استان‌های کشور داشته است.

خبرگزاری ایسنا

پدر شهیدان «ذبیح اله و عباداله نجفلو» از شهدای استان زنجان به فرزندان شهیدش پیوست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: طی هفته دولت 378 پروژه برق رسانی با اعتبار 247 میلیارد ریال از سوی این شرکت به بهره‌برداری می‌رسد.