دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه رشد شیوع مصرف مواد مخدر در جمعیت دانش‌آموزی متوقف شده، گفت: طرح «یاریگران زندگی» و دیگر طرح‌ها نقش بی‌بدیلی در این مهم داشته‌اند که امیدواریم با همراهی دستگاه‌های فرهنگ‌ساز شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: یکی از ویژگی‌های بارز حکومت‌داری در اسلام، ارتباط‌گیری با دیگران و تلاش جهت حل مسایل و مشکلات آنان در حد توان است.

خبرگزاری میزان

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: عملکرد ما در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا قابل دفاع است، ایران در این مسابقات در جایگاه سوم و بالاتر از ژاپن قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ایثار و فداکاری مدافعان سلامت در ارایه خدمات درمانی به افراد مبتلا به ویروس کرونا به مثابه جهاد در راه خدا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هشت طرح آبرسانی با صرف بیش از 21 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتبار در شهرها و روستاهای این استان طی هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان خدابنده گفت: همزمان با هفته دولت امسال، 29طرح عمرانی با اعتبار 75 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - هفته دولت امسال 69 پروژه اقتصادی با 1.28 درصد رشد نسبت به هفته دولت سال قبل در استان زنجان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مردم زنجان که هرسال در ماه محرم به یاد امام حسین (ع) و 72 یار باوفای آن حضرت جامه سیاه بر تن کرده و شهر را سیاه پوش می‌کردند محرم امسال نیز از این غافله عقب نماندند و تنها نحوه عزاداری آنها به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا تغییر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با نخستین روز از هفته دولت، 2واحد صنعتی در استان زنجان با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین آفرین‌واره ملی فیلم و عکس عاشورایی با حضور عکاسان سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 240 پروژه آبرسانی در سطح روستاهای این استان از محل اعتبارات ملی و منابع استانی و داخلی در دست اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سرعت وزش باد در شهرستان خرمدره طی 24 ساعت گذشته 61 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: راهبرد ما در برگزاری مراسم عزاداری هیات‌ها در ماه محرم در این استان بر اساس راهبرد ترسیمی از سوی رهبر معظم انقلاب است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تعداد 13 طرح عمرانی ورزشی در سطح این استان آماده برای افتتاح و بهره برداری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بهره برداری از 10 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

خبرگزاری دانا

عباس راشاد، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تصمیمات شائبه‌دار برخی مسئولان اجازه سپاهپوش کردن پایتخت شور و شعور حسینی را در ایام محرم نداد.