یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - از سال 96 تاکنون هیچ واحدی به واحدهای تولیدی تعطیل استان زنجان اضافه نشده بلکه هر سال، شماری از واحدهای تعطیل با همت جهادگونه مسؤولان به چرخه تولید بازگشته که در این راستا در سال گذشته با وجود مشکلات ایجاد شده در حوزه اقتصادی با اقدام‌های انجام‌گرفته 27 واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید بازگشتند.

خبرگزاری ایسنا

تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی یکی از مشکلات خود را نبود پیست در استان زنجان عنوان کرد و گفت: از زمان شروع ویروس کرونا تا الان به دلیل تعطیلی اردوها هیچ تمرینی در پیست نداشتم و تمریناتم تنها در جاده خلاصه شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: شکارچی غیرمجاز یک راس کل وحشی از سوی محیط بانان شهرستان طارم به دام قانون افتاد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: شنبه / یکم شهریورماه / آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان گفت: امسال بنابر شیوع بیماری کرونا، طبق پروتکل ابلاغی، دسته‌روی و عزاداری در مکان‌های سربسته نخواهیم داشت، اما تمام شهر‌های استان با رویکرد کنگره 3 هزار و 535 شهید و در ایام محرم، سیاهپوش شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با روزهای کرونایی، میراث فرهنگی و زیر مجموعه‌های آن با اخباری چون مفقود و پیدا شدن آلبوم عکس سلطنتی ناصری در کاخ موزه گلستان و خبر خوش معاون گردشگری، وزارت میراث فرهنگی از در نظرگرفتن تسهیلات خاص دولت برای صنعت گردشگری حکایت داشت که با چند خبر دیگر نوید روزهای خوش را برای این حوزه رقم زد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: عزاداران حسینی در عزاداری‌ها، منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار داده و به مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، عمل کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: اهدای کلیه‌ها و کبد بیمار مرگ مغزی در زنجان به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: 50 درصد منابع و ثروت کشور در شعاع 400 کیلومتری استان قرار گرفته و همجواری با هفت استان موجب شده زنجان دروازه ورود به اروپا باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سفیر بنگلادش در ایران گفت: موارد بسیار خوبی در راستای تفاهم و همکاری مشترک این کشور با استان زنجان مطرح شد که در بخش تجارت در حوزه‌های تحقیقاتی و آی‌تی، همکاری و تعامل خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا

بیش از یک ماه از انتخاب نمایندگان ناظر مجلس در مجامع، هیأت‌ها و شوراها می گذرد؛ ناظرانی با وظیفه خطیر «نظارت» که نقش به سزایی در جلوگیری از تخلفات احتمالی و اجرای دقیق مصوبات مجلس از سوی دستگاه ها و نهادها برعهده دارند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواستار افزایش سرعت و شتاب عملیات اجرایی راه اصلی خلخال - منجیل در جنوب استان شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ استاندار اردبیل گفت: امسال 60 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جهش تولید به ادامه عملیات اجرایی پروژه راه‌سازی خلخال به منجیل تخصیص یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: سفر 2 روزه سفیر بنگلادش به زنجان و برگزاری نشست‌های مختلف در راستای عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی است که منجر به تعاملات و همکاری 2 طرف خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: انسان‌ها اعم از زن و مردم و بزرگ و کوچک همه سرمایه‌های کشور هستند و رویکرد ستاد ملی مبارزه با کرونا حفظ این سرمایه‌های ارزشمند و محبان و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از نشانه‌های پلیس متخصص و انقلابی است.