یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان، طی پیامی، هفته نخست شهریور ماه که به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت و روز کارمند نامگذاری شده را به مسوؤلان و کارکنان دستگاه های اداری استان تبریک گفت و افزود: شهیدان رجایی و باهنر در مسیر خدمت صادقانه، عالی‌ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - دومین روز از شهریور ماه در حالی سپری شد که ویروس کرونا امروز نیز با گرفتن جان 141 نفر از هموطنانمان این موضوع را بار دیگر گوشزد کرد که رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی سرانجامی جز درد و بیماری به دنبال نخواهد داشت.

خبرگزاری میزان

کمیته اپیدمیولوژی کووید19 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در هفت استان، اصفهان، آذربایجان شرقی، سمنان، البرز، قزوین، تهران و کهگیلویه و بویراحمد همچنان روند صعودی آمار کرونا مشاهده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته اپیدمیولوژی کووید19 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در هفت استان، اصفهان، آذربایجان شرقی، سمنان، البرز، قزوین، تهران و کهگیلویه و بویراحمد همچنان روند صعودی آمار کرونا مشاهده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: عزاداران حسینی در ایام محرم، مراقب کلاهبرداران و سودجویان در فضای مجازی باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: 2 سال قبل کمیته نارضایتی اجتماعی در استان تشکیل شده است و با مدیرانی که نمی‌توانند کارکنان خود را وادار به استفاده از ماسک کنند باید برخورد شود.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس اعلام کمیته اپیدمیولوژی بیماری کووید -19 وزارت بهداشت و در هفته منتهی به 31 مرداد، در روند کشوری کرونا، هر چند موارد ابتلا و مرگ همچنان نسبتا بالا است، اما ثبات و تغییرات مختصر دیده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طی هفته دولت امسال 60 پروژه عمرانی این نهاد شامل طرح هادی و بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح "تابستانه کتاب 99"، شهروندان این استان 163 میلیون و 700 هزار تومان صرف خرید کتاب کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: علیرضا نصیری از ورزشکاران مطرح کشتی زنجان به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های رزمی، معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هفته دولت فرصتی مغتنمی است تا مدیران با ارایه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات دولت به عموم مردم در میان افراد جامعه اعتمادزایی و امیدآفرینی کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: خوشبختانه در این استان روند شیوع بیماری کرونا هرچند با شیب ملایم و تدریجی در حال کاهش است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماند سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: مساجد سنگرهای مستحکم و شکست ناپذیر در دفاع از انقلاب و اسلام هستند که باید تقویت شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: دندی از توابع شهرستان ماهنشان طی 24 ساعت گذشته با بیشینه دمای 37 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه این استان گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: تاکنون 25 درصد از فعالان صنایع دستی در این استان که متقاضی دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا شده بودند، موفق به دریافت این وام شده‌اند و دیگر آسیب دیدگان نیز از شبکه بانکی درخواست تسریع در پرداخت این تسهیلات را دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با توجه به اینکه نوع رخدادهای غیرمترقبه در سطح استان در همه مناطق یکسان و غیرقابل پیش بینی است کاهش خسارت‌های جانی و مالی اهمیت قابل توجهی دارد که جمعیت هلال احمر با توسعه آموزش کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات درصدد کاهش خسارت‌های جانی و مالی این حوادث است.