پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: میزان پیش‌ساز مواد محترقه و منفجره کشف شده از سوی پلیس این استان به 265 کیلوگرم رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: در پی گسترش ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان و تاکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر برخورد قاطع با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم، دستگاه قضایی این استان نیز با جدیت وارد عمل شده و شعبه ویژه ای برای رسیدگی به موضوع احتکار اقلام بهداشتی به صورت خارج از نوبت، اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته اولین آزمایشگاه تست بیماران کرونا در سطح استان راه اندازی شده است و آزمایشگاه دوم نیز به عنوان ذخیره آزمایشگاه اول راه اندازی و در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: معابر و مکان‌های عمومی شهر زنجان با همکاری جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی این استان ضدعفونی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این هفته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به جدی گرفته نشدن رعایت مسائل بهداشتی در برخی نانوایی‌ها در این روزها و ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و بر اساس اعلام ستاد کرونای استان زنجان، زنجان از پذیرش میهمان در ایام نوروز معذور است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس زنجان بر اساس قانون و مقررات با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان زنجان از آغاز به کار پویش "روستای بدون کرونا" در استان خبر داد و گفت: این پویش برای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا که عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر هستند ایجاد شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی از شمالغرب کشور، هوای زنجان بارانی می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت ورود خودرو به شهرهای این استان مسیرهای ارتباطی زنجان در روزهای پایانی سال نسبت به سال‌های گذشته، شلوغ و پرتردد نیست.

خبرگزاری میزان

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 80 گروه جهادی بسیج سازندگی در راستای مقابله با کرونا، به صورت شبانه روزی به کمک دستگاه ها و عموم مردم شتافتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: استفاده حداکثری از توان و ظرفیت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در مسیر مبارزه و مقابله با ویروس کرونا بسیار موثر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، آمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در این استان را تاکنون 101 نفر اعلام کرد و گفت: فوتی‌های استان زنجان نیز در این ارتباط در مجموع هفت نفر بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: هرگونه تغییر در ساعات کاری ادارات این استان بر اساس سیاست ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: شهدای ما مکتب‌آموخته خون خدا، سیدالشهدا (ع) هستند و چه زیبا تابلویی از عشق، ادب و ارادت را در هشت سال دفاع از کیان اسلامی ترسیم کردند.

وب‌گاه عصر ایران