پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: احتکار مواد ضدعفونی‌کننده و اقلام بهداشتی از جمله ماسک در شرایطی که جامعه با شیوع ویروس کرونا درگیر است، یک اقدام سودجویانه، غیراخلاقی و غیرقانونی بوده و با احتکارکنندگان برخورد جدی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مسؤولان و دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان استان زنجان به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، گرایش اقشار مختلف مردم نیز به سمت خرید این اقلام پیشگیرانه از جمله ماسک، ژل و محلول های ضد عفونی کننده افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای تامین گوشت مرغ در ایام پایانی سال انجام شده است گفت: بیش از 8 هزار تن گوشت مرغ در ایام پایان سال روانه بازار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: عملکرد خوب پلیس زنجان در راستای اجرای طرح ممنوعیت ورود وسایط نقلیه غیربومی به داخل شهر زنجان قابل تقدیر است.

خبرگزاری ایسنا

جانشین فرمانده نیروی انتظامی زنجان گفت: پلیس با قرار دادن موانع فیزیکی از ورود مسافران غیربومی به داخل استان ممانعت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، تولید ماسک در کارگاه خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فجر ابهر و به همت خواهران این مرکز راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 105 بیمار کرونایی در زنجان و 53 نفر در مراکز بیمارستانی سایر شهرستان‌های استان بستری هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: ایجاد زیرساخت‌های اشتغال در اردوگاه‌های حرفه‌آموزی و کاردرمانی زنجان با همراهی و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط امکانپذیر خواهد بود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل حفظ آثار و نشر ازش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: در حال حاضر تنها 6 یادمان شهدای گمنام استان زنجان در مرحله تکمیل و ساخت قرار دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به تشکیل بسیج مردمی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، گفت: درخواست تولید کیت‌های پزشکی تشخیص کرونا یک شرکت دانش‌بنیان به مراجع ذی‌صلاح ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - در حالی که 21 روز بیش فعالی ویروس کووید -19 در کشورمان بیش از هفت هزار تن را مبتلا به کرونا کرده، عزم مردم و مسوولان برای مقابله با آن بیش از پیش جزم شده است؛ خبرنگاران ایرنا در استان ها با روایتگری این همراهی، امروز - سه شنبه - نیز تازه ترین اخبار مرتبط با کرونا را با محوریت فعالیت سمن ها، کاهش ترددها و تجمعات، تازه ترین امار مبتلایان و بهبودیافتگان، برخورد با سودجویان،...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تاکنون 58 گروه جهادی در این استان اقدام به مقابله با این بیماری می‌کنند که 22 گروه از این تعداد مربوط به شهرستان زنجان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پنج تیم هلال احمر از امروز / سه شنبه / با حضور در خیابان‌های شهر زنجان موارد بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا، به مردم هشدار داده و بر لزوم در خانه ماندن جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس تاکید می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - 150 کیلوگرم پیش‌ساز و تعداد 93 هزارو 731 عدد مواد محترقه غیرمجاز، طی 24 ساعت گذشته از سوی پلیس زنجان در سه شهرستان این استان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شیوع بیماری کرونا، سرخط اخبار تمام رسانه‌ها، محافل و دورهمی‌های عمومی و خصوصی است، ویروسی که این روزها تمام کشور را درگیر خود کرده و از این رو همه مسؤولان و تشکل‌ها را بر آن داشته تا برای مقابله با آن وارد عملیاتی جهادی شوند اما به اذعان کارشناسان تمامی اقدامات در صورت همکاری نکردن تک تک مردم با شکست مواجه خواهد شد و آنتی ویروس کرونا همانا عزم همگانی در به زانو درآوردن...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در این استان هفت هزارو 897 مورد بازدید از مراکز تهیه مواد غذایی و اماکن عمومی از قبیل نانوایان، سوپرمارکت ها، رستوران ها و غیره توسط کارشناسان انجام شده است.