پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: این شرکت سهم خود در مبارزه با شیوع کرونا را در 100 جایگاه توزیع فراورده های مایع و سی ان جی استان آغاز کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه الف

از ساعت 10 صبح امروز ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های یزد، آذربایجان غربی، گلستان، زنجان، کرمان، قزوین، فارس، خراسان رضوی و خوزستان آغاز شده و تا ساعت 24 فردا 27 اسفند ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس انجمن داروسازان استان زنجان گفت: متاسفانه در بحث پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از ظرفیت داروخانه ها، آنگونه که باید و شاید بهره گرفته نشده است و این مساله مشکلاتی را هم برای مراجعه‌کنندگان و هم به اعتبار این صنف ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در زنجان موجب کاهش 59 درصدی شمار مسافران ورودی به زنجان شد به طوریکه از 18 تا 24 اسفند سال قبل 30 هزار و 900 مسافر وارد استان شده بودند که این میزان در بازه زمانی ذکر شده به 12 هزارو 600 مسافر رسیده است.

خبرگزاری ایسنا

از ساعت 10 صبح امروز ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های یزد، آذربایجان غربی، گلستان، زنجان، کرمان، قزوین، فارس، خراسان رضوی و خوزستان آغاز شده و تا ساعت 24 فردا 27 اسفند ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - هنرمندان تجسمی حوزه هنری زنجان به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور با تولید آثاری با مضمون رعایت توصیه‌های بهداشتی و پزشکی در برابر این رویداد اجتماعی واکنش نشان دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 26 اسفند ثبت نام فاز دوم طرح اقدام ملی مسکن در 43 شهر از 9 استان آغاز شد و تا ساعت 24 فردا سه شنبه 27 اسفند ادامه می‌یابد. بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، این 43 شهر در 9 استان یزد، آذربایجان غربی، زنجان، گلستان، قزوین، کرمان، فارس، خوزستان و خراسان رضوی قرار دارند. بر اساس این گزارش، متقاضیان...

خبرگزاری مهر

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در 9 استان از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 26 اسفند تا ساعت 24 فردا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و به منظور رفع دغدغه و نگرانی خانواده‌ها، با تجمع‌کنندگان چهارشنبه آخر سال، برابر قانون برخورد خواهد شد.

خبرگزاری میزان

گروه پنجم طرح اقدام ملی مسکن از ساعت 10 صبح امروز با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن یا از طریق پیامک می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پس از مصوبه ستاد مقابله با بحران کرونا در سطح استان زنجان و شهرستانهای تابعه برای تعطیلی بازار به جز اصناف ضروری، متاسفانه هنوز بازار ابهر نیمه تعطیل بوده و این مصوبه به طور کامل اجرا نشده است.

خبرگزاری تسنیم

معاونت مسکن و ساختمان جزئیات ثبت نام گروه پنجم از مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را در 43 شهر 9 استان کشور اعلام کرد و از آغاز ثبت نام این گروه از ساعت 10 صبح امروز 26 اسفند تا ساعت 24 روز بعد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: هشت قطعه اشیای تاریخی و فرهنگی با قدمت سه هزار سال از جمله حلقه‌های قدرت متعلق به هزاره اول قبل از میلاد، در حین خرید و فروش از قاچاقچیان در این استان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: موج دوم بارش‌ها با نفوذ سامانه بارشی جدید به این منطقه، از شامگاه سه شنبه /26 اسفند ماه / مناطق مختلف استان زنجان را فرا خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - بر اساس اعلام اتاق اصناف و دستور ابلاغی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان فعالیت 850 آرایشگر زنانه برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، متوقف شده است.

خبرگزاری مهر

نتایج آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در سال 1398 اعلام شد.