پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق اصناف استان گفت: اصناف مختلف این استان سود مالی را فدای سلامتی، خود، خانواده و شهروندان کردند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

وب‌گاه تابناک

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 13938 تن افزایش یافت؛ این در حالی است که روند مرگ مبتلایان همچنان صعودی است، به گونه‌ای که کرود در 24 ساعت گذشته بار دیگر شکسته شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - این روزها که کشور و به تبع آن استان زنجان با بحران شیوع ویروس کرونا مواجه شده، اقشار مختلف مردم سهمی در مقابله با گسترش این ویروس برای خود قائل هستند که یکی از آن‌ها گروه جهادی شهید محسن محمدی پایگاه بسیج تکیه اکبریه زنجان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از هم استانی‌ها خواست جهت اطلاع و ارزیابی وضعیت سلامت خود و خانواده در مقابل ویروس کرونا به سامانه الکترونیکی salamat.gov.ir مراجعه کنند.

وب‌گاه عصر ایران

برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که ایرانی‌ها در سال 98 سال سختی از نظر اقتصادی و سیاسی تجربه می‌کنند، اما شاید هرگز تصور نمی‌کردند نیمه دوم سال با حوادث ریز و درشتش نفس‌ها را در سینه حبس کند

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان گفت: برای خروج از بحران بیماری کرونا نباید فقط منتظر اقدامات مسؤولان باشیم بلکه هر مجموعه، گروه و قشری از جمله حوزویان علاوه بر اینکه خود را موظف به رعایت توصیه‌های بهداشتی می‌دانند با انجام اقدامات مختلف جهادی، مسؤولان امر را همیاری کرده و سهمی در خروج از این بحران دارند.

خبرگزاری دانا

ابوالفضل طهماسبی گفت: سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به منظور کنترل بیماری کرونا خدمات رسانی خود را گست

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس امور طیور و آبزیان اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: با توجه علایم بالینی و کالبد شکافی صورت گرفته از پرندگان تلف شده در شهر زنجان از سوی این اداره کل، علت مرگ این پرنده ها بیماری نیوکاسل، تشخیص داده شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: تمهیدات لازم برای افزایش تخت‌های بیمارستانی اندیشیده و تاکنون یک هزار تخت در بیمارستان‌های استان آماده‌سازی شده است.

خبرگزاری ایسنا

از قدیم گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ آن هم چه بهاری، بهاری که با سیل ناگهانی و غیرمنتظره حتی برای هواشناسی در استان‌هایی همچون گلستان، فارس، لرستان و خوزستان و ایلام آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان زنجان اعلام کرد: توزیع میوه شب عید زنجانی‌ها در 100 غرفه پیش بینی شده در سطح این استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بهره گیری از آموزش آنلاین و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای دانش آموزان بستری مناسب تا بازگشت به شرایط عادی و بازگشایی مدارس است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان اعلام‌کرد: نظارت دامپزشکی بر مراکز تولید، نگهداری، بسته بندی و عرضه مواد خام دامی به مناسبت نوروز توسط 16 اکیپ در این استان تشدید شده و بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: با افزوده شدن 31 مورد جدید به شمار مبتلایان بیماری کرونا در زنجان تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های استان به دلیل این بیماری به 169 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: تا پایان هفته جاری، شرایط دمای حاکم بر هوای این استان، تداوم خواهد داشت.

وب‌گاه تابناک

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 12729 تن افزایش یافت؛ این در حالی است که روند مرگ مبتلایان هنوز صعودی است، به گونه‌ای که طی روز‌های اخیر مدام رکورد مرگ کووید 19 در کشورمان می‌شکند!