پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در 6 ماهه نخست سال 99 تمام خدمات حقوقی مورد نیاز مراکز و کادرهای بهداشتی و درمانی مقابله با ویروس کرونا را به صورت رایگان ارائه خواهد کرد که مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان نیز آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: برگزاری جشن‌های نوروزگاه و تشریفات جمعی مرتبط با نوروز برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این استان لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: اسفند ماه امسال، میزان وقوع تصادفات رانندگی در سطح جاده‌های این استان نسبت به اسفند سال قبل روند نزولی به خود گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال بالغ بر 76میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پروژه کنترل سیلاب شهری به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، در حوزه آببر شهرستان طارم با هشت میلیارد و 675 میلیون ریال اعتبار، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به 138 نفر رسیده است که از این تعداد هشت تن جان باختند.

خبرگزاری ایسنا

کرونا، کرونا و کرونا! دو ماه پایانی سال 1398 در حالی گذشت که اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان سایر اخبار را تحت الشعاع قرار داده بود. اما به هر جال این بیماری با تمام فراز و نشیب های خود به پایان خواهد رسید و آن روز احتمالا برخی اخباری که در این مدت کمتر دیده شده اند مورد توجه قرار می گیرند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، گفت: راه اندازی پویش بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان، اقدام و حرکتی بسیار ارزشمند و درخور توجه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انتخابات فدراسیون دو و میدانی در حالی با انتخاب افشین داوری برگزار شد که تخلفات صورت گرفته در این انتخابات مورد بررسی قرار گفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - بر اساس درخواست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان، بازار، کلیه صنوف و مراکز خرید شهر زنجان به غیر از خواربار فروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها از روز جمعه تعطیل است.

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: موضوع تعطیلی جایگاه‌های سوخت و حذف سهمیه بنزین که در فضای مجازی مطرح می‌شود شایعه بوده و صحت ندارد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: در حال حاضر 30 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه به اعتبار نیاز است که تا کنون 3.5 میلیارد تومان هزینه شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از طرح مشترک وزارت بهداشت و بسیج برای مقابله با کرونا خبر داد.

خبرگزاری دانا

به دلیل شهادت بسیاری از شهدای کشور در اسفند ماه، این ماه به عنوان حماسی‌ترین ماه دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود چرا که 13 درصد شهدای کشور در اسفند ماه آسمانی شده‌اند.

وب‌گاه تابناک

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 10075 تن افزایش یافت؛ این در حالی است که شمار مبتلایانی که جان باخته‌اند، طی 24 ساعت اخیر بار دیگر رکورد زد تا شاهد افزایش روند مرگ و میر این بیماری باشیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، 10 هزار بسته مواد شوینده و ضد عفونی کننده از محل عواید موقوفات بین نیازمندان در این استان توزیع شد.