پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدرس حوزه علمیه زنجان گفت: همه بزرگان و مراجعی که دغدغه مند هدایت جامعه و دلسوز دینداران بودند نسبت به اجرای دستورات پزشکی التزام داشتند و اکنون نیز در این شرایط، تبعیت از آرای مراجع پزشکی در مقابله با کرونا تکلیف همگان و واجب شرعی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: حفظ سلامت عموم از اولویت‌های اساسی در استان بوده و در این راستا با صداقت و با شفافیت توصیه‌های لازم برای تامین سلامت به مردم ارائه شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - خانه ها، امن‌ترین جا برای مبتلا نشدن به بیماری ویروس کرونا هستند و می توان با بیرون نیامدن از خانه راحت‌تر با این بیماری مبارزه و این ویروس مهاجم و منحوس را وادار به تسلیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به 201 نفر رسیده است که این به معنی حرکت به سوی اوج اپیدمی بوده که خبر خوبی برای عموم مردم نیست.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه از بررسی 4 پرونده بزرگ توزیع کنندگان ضدعفونی تقلبی در بازار زنجان خبرداد و گفت: با متخلفان و سودجویان قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام کرمی دادستان استان زنجان از تامین کامل هزینه درمان میترا، دختر خدابنده‌ای که از بدو تولد به یک بیماری نادر مبتلا بود خبرداد و گفت: هزینه درمان تحت نظارت دادسرا به مراجع درمانی پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تا کنون در این استان مسمومیت با الکل گزارش نشده است تنها در روزهای اول شیوع بیماری کرونا، التهاب موجود در جامعه موجب کمبود ضد عفونی کننده‌ها و این وضعیت نیز موجب توزیع متانول از برخی مجاری غیرمجاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با تلاش کارکنان پلیس فتای استان 15 شایعه پراکن و فروشنده مواد ضدعفونی کننده در فضای مجازی دستگیر شدند.

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق اصناف استان زنجان از آغاز میوه شب عید در 150 غرفه در سطح این استان خبر داد و گفت: برای توزیع میوه شب عید 80 غرفه در نظر گرفته شده بود که به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت این تعداد به 150 غرفه افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرهنگ حسنوند از دستگیری و کشف 40 کیلو تریاک از خودروی یک متهم خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزدلری استان زنجان از پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبخیز داری استان زنجان خبر داد. معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزدلری استان زنجان از پیشرفت 60 درصدی پروژه های آبخیز داری استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

ذبیح‌الله بابایی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: موکب‌های اربعین استان زنجان از آمادگی لازم برای کمک به ستاد کرونای استان زنجان برخوردار است.

خبرگزاری دانا

محمد جواد غم‌پرور گفت: عواید اعیاد شعبانیه برای تهیه و توزیع لوازم بهداشتی در زنجان از سوی حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت.

خبرگزاری دانا

اصغر ابراهیمی با اشاره به راه اندازی سامانه سپند، گفت: استفاده از سرویس مدارس در سال آینده فقط با ثبت نام در سامانه سپند ممکن است.

وب‌گاه فرارو

برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که ایرانی‌ها در سال 98 سال سختی از نظر اقتصادی و سیاسی تجربه می‌کنند، اما شاید هرگز تصور نمی‌کردند نیمه دوم سال با حوادث ریز و درشتش نفس‌ها را در سینه حبس کند.