پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مرگ دوتن بر اثر برخورد اتوبوس بین شهری با نیوجرسی کنار بزرگراه تهران - قم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حامد یزدی مهر گفت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه سوم تیرماه نیز درسطح استان افزایش ناپایداری، احتمال وقوع تند باد لحظه ای به ویژه در مرکز و نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مناطق مستعدبارش تگرگمورد انتظار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای مومن نسب به عنوان دبیر ستاد استان تهران حکمی دریافت ننموده اند و موقتا تا زمان معرفی دبیر ستاد استان تهران، به عنوان نماینده ستاد کشور در استان تهران مستقر و امورات ستاد را اجرایی می‌کند.

وب‌گاه الف

مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جعفر یارزلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی درخصوص نحوه برخورد با متخلفین هواپیمایی گفت: در نشست روز دوشنبه چارچوب‌ها مشخص شد و سازمان تعزیرات با متخلفین نرخی برخورد می‌شود و سازمان تعزیرات حکومتی استانی با متخلفین برخورد می‌کند و دیگر نیازی نیست که تخلفات به تهران ارائه شود و استان‌ها مستقل عمل خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آژانس بین‌المللی انرژی با اذعان به رنگ باختن تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران نوشت: به رغم تحریم‌های سخت مالی، تولید روزانه نفت ایران در سال 2022 حدود 130 هزار بشکه و از ابتدای سال جاری میلادی 350 هزار بشکه افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر ورزش و جوانان در توسعه قهرمانی و حرفه‌ای اظهار داشت: هدف و تمرکز ما در بازی‌های آسیایی بر روی رشته‌هایی است که بتوانند در المپیک 2024 پاریس و 2028 لس آنجلس مدال‌آوری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می خواهیم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: تا 15 تیر ماه جاری زمان داریم که اسامی نهایی تیم ملی دوومیدانی را جهت شرکت در این بازی‌ها با توجه به تعداد سهمیه کمی که به ما اختصاص داده شده است، از میان اسامی همان لیست اولیه به کمیته ملی المپیک و ستاد برگزاری این مسابقات اعلام کنیم.

خبرگزاری مهر

فرهنگسرای اخلاق، در اولین هفته فصل تابستان، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی در قالب فرهنگسرای منتظر در ضلع شرقی محل برپایی نماز جمعه تهران به اجرا در می‌آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از پایان عملیات رفت زائران حج تمتع 1402 خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی پرسپولیس تعداد و اعضای کادرفنی جدید پرسپولیس را مشخص کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد هستیم. وی گفت: محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تاکید کرد:...

خبرگزاری مهر

رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی با اشاره به اینکه منش شهید چمران بهترین الگوی تربیتی است، او را بهترین فرد برای الگوگیری قشر نخبه دانشگاهی معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: پنت‌هاوس 300 متری در عظیمیه کرج 300 میلیارد فروخته می‌شود؛ متری یک میلیارد