پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ رجبی گفت: پزشکان این بیمارستان به علت وضعیت نامناسب وی در اسرع وقت اقدامات پزشکی لازم را انجام دادند، ولی این فرد بر اثر باز شدن بسته مواد مخدر در معده فوت کرد.

خبرگزاری مهر

عرضه آثار رهبر انقلاب در نمایشگاه دوحه و مذاکره ناشران ایرانی برای فروش رایت 100 عنوان کتاب در نمایشگاه پکن از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات بوده است.

خبرگزاری مهر

پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور تایید کرد که با مدیر ورزشی باشگاه دپورتیوو لاکرونیا صحبت کرده اما نه برای سرمربیگری در این تیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش مرکز آمار نشان می‌دهد تورم نقطه به نقطه مواد خوراکی در خردادماه امسال نسبت به میانگین 12 ماه گذشته 33 درصد کمتر شده که در یک دهه اخیر بی‌نظیر است.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار در بازار آزاد تهران در جریان معاملات صبح امروز جمعه 2 تیر 1402 با رقم 497,130 ریال مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه نساجی مازندران که فعالیت زیادی در نقل و انتقالات داشته از جدایی دو بازیکن دیگر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امین رهبر با تاکید بر اینکه توافق نامه با صندوق کارآفرینی امید منعقد شده است که پس از انجام فرآیند اداری و تأمین منابع مالی، اطلاع رسانی لازم برای نحوه مراجعه متقاضیان به منظور ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات عنوان شده، انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار جلیلیان؛ ماموران انتظامی در اقدام ضربتی و غافلگیرانه و در عملیات هماهنگ موفق شدند عاملان قتل را در مخفیگاهشان پس از 6 ماه زندگی مخفیانه دستگیر کنند.

وب‌گاه الف

مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران جزئیات ارائه تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده را تشریح کرد.

وب‌گاه منیبان

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: در این مرکز آموزشی شهریه دانشجویانی که ازدواج می کنند، در مقاطع کارشناسی صفر و در مقطع کارشناسی ارشد با 50 درصد تخفیف محاسبه می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صادق ضیائیان گفت: طی سه روز آینده به ویژه طی روز یکشنبه (چهارم تیرماه) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه ها و ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

وب‌گاه فرارو

سردار جلیلیان؛ ماموران انتظامی در اقدام ضربتی و غافلگیرانه و در عملیات هماهنگ موفق شدند عاملان قتل را در مخفیگاهشان پس از 6 ماه زندگی مخفیانه دستگیر کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، گفت: به دلیل برخورد اتوبوس مسافری به گاردریل های اتوبان تهران - قم که صبح امروز اتفاق افتاد، 2 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملکی گفت: یک دستگاه اتوبوس بین شهری با بیش از 20 مسافر که از شهر یزد می‌آمدند، در بزرگراه تهران - قم بنا به دلایلی از مسیر خارج شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رستمی مسئول اجرایی عملیاتی بود که شهید چمران طراحی می‌کرد. یکی از صفات بارز شهید رستمی همان بسیجی بودن وی بود، ما و مابقی دوستان، شهید رستمی را تنها به خاطر احترام «جناب سرگرد» صدا می‌کردیم ولی برای وی پست، مقام و درجه هیچ اهمیتی نداشت. در دوکوهه سنگری درست کرده بودیم که اتاق شهید رستمی باشد. وی شب تا صبح برای شناسایی بیرون می‌رفت و نزدیکی‌های صبح که برای کمی اسراحت می‌آمد،...

وب‌گاه عرشه آنلاین