چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تلاش و همت آنان را مبارک دانسته و خواستار ادامه این مسیر شدند.

خبرگزاری مهر

صبح روز جاری همایش «تامین مالی طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان یزد از بازار سرمایه» در شهر یزد با حضور رئیس سازمان بورس، مدیران عامل بورس و فرابورس و سایر مدیران بازار سرمایه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هفته دوم لیگ برتر اسکواش آقایان از 31 خردادماه آغاز و تا 2 تیر نیز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرباز معلم‌ها در حالی برای تدریس به مناطق محروم می‌روند که دانش‌آموزان این مناطق به کمک و امکانات بیشتری برای یادگیری نیازمندند، یک کارشناس آموزشی در این راستا معتقد است که سربازها باید در مشاغلی غیر از آموزگاری بکار گرفته شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با رد پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی از سوی طارمی، رقم پیشنهادی دو باشگاه برای جذب مهاجم تیم ملی فوتبال ایران افزایش یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

جواد نکونام لیست مورد نظر خود را برای تقویت تیم در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده است. فهرستی که اگر آبی‌ها موفق به جذب آنها شوند، شاهد تشکیل یک استقلال پرستاره و مدعی خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای مرحله اول خط انتقال گاز دشتک - نهبندان سه هزار و 700 میلیارد تومان معادل 37 درصد گردش مالی ریالی این شرکت است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی سه هزار و500 معتاد متجاهر در استان خبر داد و گفت: متاسفانه بخش زیادی از سرقت‌های خرد توسط این افراد انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: از بین 5 آزادراهی که وعده افتتاح آن را داده بودیم مسیر 22 کیلومتری در منطقه 2 آزادراه تهران - شمال در گام نخست افتتاح خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات در این پرونده جنجالی از روز پانزدهم آذر 1400و پس از افشای اسرار خانه وحشت پایتخت که در آن دختری به قتل رسیده و 2 دختر دیگر پس از ماه‌ها زندانی بودن در آنجا نجات یافته‌اند، شروع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنرانی یکسویه آقای رئیسی در تلویزیون ایران که سه‌شنبه‌شب انجام شد را چگونه می‌توان توصیف کرد؟ فقط باید در یک کلمه گفت: متأسفیم.

خبرگزاری تسنیم

مسئولان بعثه‌های حج ایران و پاکستان درباره تدابیر و اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره عظیم حج و راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه حج و زیارت در مکه مکرمه رایزنی کردند.